Gå til innhold

Hva betyr det? Hjelper det?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i mr med håndleddet pga smerter og nummenhet i fingre og viser "sannsynlig liten perforasjon av triangulær brusk skive". Perforasjon betyr jo at det er hull, men forstår ikke mer. Som vanlig blir det sendt henvisning videre uten at jeg får mulighet for mer informasjon så jeg sitter jo da og lurer på ting. 

Og nå blir dosen seroquel økt fra 75 til 100 mg for hjelp mot paranoia, men er det nok? Og har hatt pause fra orfiril pga såpass mye trøtthet på dagtid at det gikk ut over daglig fungering, men blir oppstart på nytt på kvelden, men hjelper det mot natylig uro? Og hvor lenge før sengetid bør jeg ta den? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464618-hva-betyr-det-hjelper-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...