Savannah Skrevet 12. januar 2022 Skrevet 12. januar 2022 Hva kan jeg ha gjort? Hvor finner jeg frem til lyden igjen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2022 Skrevet 13. januar 2022 Savannah skrev (5 timer siden): Hva kan jeg ha gjort? Hvor finner jeg frem til lyden igjen? Har du skrudd ned lyden ved hjelp av ikonet nederst i høyre hjørne kanskje? 0 Siter
laban Skrevet 13. januar 2022 Skrevet 13. januar 2022 All lyd, eller bare når du spiller av TV, film o.l.? Gå inn på Innstillinger - System - Lyd og se hvordan det ser ut - og om du kan kjøre noe feilsøking derfra, hvis du ikke finner ut av det. Restart PCen etterpå. 0 Siter
Fionys Skrevet 13. januar 2022 Skrevet 13. januar 2022 Du kan også prøve å gå inn på kontrollpanel - Maskinvare og lyd - Lyd. Eller Enhetsbehandling - Lyd - Oppdatere driver. Prøv først det de andre har skrevet. 0 Siter
Savannah Skrevet 13. januar 2022 Forfatter Skrevet 13. januar 2022 Jeg fant ut av dette rett etter at jeg hadde skrevet innlegget. Takk til de som svarte meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.