Gå til innhold

Miste mensen av ap?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Liviane
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg går bare og tar den i morgen. 

Du kan jo ringe legekontoret på morgenen og forhøre deg først sånn at du ikke gjør bomtur? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liviane skrev (11 timer siden):

Du kan jo ringe legekontoret på morgenen og forhøre deg først sånn at du ikke gjør bomtur? :)

Takk for tips :) Det var greit at jeg kom i dag, må på apoteket først og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (12 timer siden):

Du kan jo ringe legekontoret på morgenen og forhøre deg først sånn at du ikke gjør bomtur? :)

Hvis ikke hun misforsto meg, sa jo jeg skulle tatt den i helga...bare hun ikke trodde denne helga. Uff er så nervøs, må gjøre dette på egenhånd. Gå ned på apoteket og etterpå på legesenteret, er vant til å bli kjørt. Nå må jeg klare meg ute alene, det er ikke likt meg. Men får bare gjøre det, at jeg skal være så ambivalent til alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...