AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 Skrevet 17. januar 2022 Er det farlig å ta vaksine hvis man har symptomer på Korona? Litt sår hals, har fryst litt i dag og nå begynt med litt tørrhoste. Anonymkode: c1da2...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 Skrevet 17. januar 2022 Og når kan jeg teste meg med sånn hurtigtest? Hvis jeg tester i dag vil den da slå ut hvis jeg har Korona? Anonymkode: c1da2...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det farlig å ta vaksine hvis man har symptomer på Korona? Litt sår hals, har fryst litt i dag og nå begynt med litt tørrhoste. Anonymkode: c1da2...f7e du tropper ikke opp for å få vaksine noe sted når du har symptomer på corona og utsetter andre for smitte, for å si det slik. Anonymkode: 494ea...caa 1 Siter
Teatrica666 Skrevet 17. januar 2022 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det farlig å ta vaksine hvis man har symptomer på Korona? Litt sår hals, har fryst litt i dag og nå begynt med litt tørrhoste. Anonymkode: c1da2...f7e Du skal jo ikke gå noen steder hvis du har symptomer på Covid-19, så selvfølgelig kan du ikke ta vaksinen! 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 17. januar 2022 Skrevet 17. januar 2022 Vaksine vil ikke hjelpe deg hvis du allerede har covid, antagelig bare gjøre ting verre. 0 Siter
Teatrica666 Skrevet 17. januar 2022 Skrevet 17. januar 2022 Drømmeautomat skrev (32 minutter siden): Vaksine vil ikke hjelpe deg hvis du allerede har covid, antagelig bare gjøre ting verre. Verre? Utbroder... 0 Siter
laban Skrevet 18. januar 2022 Skrevet 18. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og når kan jeg teste meg med sånn hurtigtest? Hvis jeg tester i dag vil den da slå ut hvis jeg har Korona? Anonymkode: c1da2...f7e Hurtigtester gir svar i løpet av en snau halvtime. Du skal ikke ta vaksinen hvis den er positiv. Hvis den er negativ, men du har tydelige symptomer på luftveisinfeksjon, utsetter du vaksinen i samråd med personalet der du skal ta den. Det gir veldig god beskyttelse å både ha tatt vaksinen og hatt Covid. Men du skal ikke gjøre det nøyaktig samtidig. Endret 18. januar 2022 av laban 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 Skrevet 18. januar 2022 Har du symptomer med negativ test kan du som oftest ta den om du føler deg i fin form og ikke har feber. Hvis ikke hadde vi måttet avvist alle i fjor høst når forkjølelse sesongen var. Men husk at du kan få samme symptomer av sprøyta som av korona, så pass på at du orker feber, hoste, muskelsmerter o.l. i tillegg til det du har nå da. Anonymkode: bbc41...a82 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 18. januar 2022 Skrevet 18. januar 2022 Teatrica666 skrev (17 timer siden): Verre? Utbroder... I det minste fordi du nå får symptomer og ubehag både pga. vaksinen og infeksjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.