Gå til innhold

Fjotolf Hansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ok hvorfor skaller han seg da? 

Anonymkode: f04ff...de2

Antakelig for å skjule at han begynner å miste håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hvorfor bruker han alt for liten dressjakke? 

Anonymkode: f04ff...de2

Fordi at etter at han kjøpte dressen kom politiet på at han må ha skuddsikker vest på under jakka. Derfor ser det ut som jakka er for liten  

Anonymkode: 13b2f...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Fordi at etter at han kjøpte dressen kom politiet på at han må ha skuddsikker vest på under jakka. Derfor ser det ut som jakka er for liten  

Anonymkode: 13b2f...33f

Men bestemmer ikke Breivik selv om han ønsker å leve eller dø da? 

Anonymkode: f04ff...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men bestemmer ikke Breivik selv om han ønsker å leve eller dø da? 

Anonymkode: f04ff...de2

Han ønsker vel å leve da, siden han tok den på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok hvorfor skaller han seg da? 

Anonymkode: f04ff...de2

Han synes vel det er tøft da. Kanskje har han tynn hårvekst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Han synes vel det er tøft da. Kanskje har han tynn hårvekst også.

Ja han ser jo ganske nazi ut sånn egentlig. Men selv så syns jeg han ser ut som en blanding av en baby og en gamling. 

Anonymkode: f04ff...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor i alle dager får det fra at han er veltrent? Har du sett han naken.?

Anonymkode: f04ff...de2

Han pumpet jern og brukte stereoider før utøya.

Han poserte og flekset musklene som en bodybuilder da han ble fotografert av politiet etter ugjerningen.

Ellers hadde jeg ikke tenkt spesielt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingenting som tyder på at han vil ut igjen. Han vil vel helst bare ha oppmerksomhet og komme på TV. Han hadde elska å gjere denne seansen om og om igjen. Han kan ikkje leve utanfor institusjon og vere ferdig med Utøya.. Kven er han då? Ingen. Og det er hans verste mareritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han inspirert av Bertheussen med tanke på den påklistrede lappen på vesken?

Anonymkode: 2740f...818

Den tanken slo meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 timer siden):

Den tanken slo meg også!

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan orke å leve når man vet at man må tilbringe resten av livet i fengsel og er hatet av hele Norge. Da må man være veldig sterk psykisk. Jeg hadde tatt selvmord for lengst. 

Anonymkode: f04ff...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan orke å leve når man vet at man må tilbringe resten av livet i fengsel og er hatet av hele Norge. Da må man være veldig sterk psykisk. Jeg hadde tatt selvmord for lengst. 

Anonymkode: f04ff...de2

Det kan du si.

Jeg tror noen ganger at drivkraften hans er å tenke at han er veldig stor og viktig person.

Han konstruerer en virkelighet hvor han er en stor maktfaktor som nærmest forhandler med staten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan orke å leve når man vet at man må tilbringe resten av livet i fengsel og er hatet av hele Norge. Da må man være veldig sterk psykisk. Jeg hadde tatt selvmord for lengst. 

Anonymkode: f04ff...de2

For ikke å snakke om tanken på at man har drept 77 mennesker. Enda verre å leve med for normale mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor skjønner han ikke at hvis han vil ut av fengsel så må han fake seg frisk?

Anonymkode: 4b3a2...1be

Fordi han ikke er i stand til å innse og forstå at oppførselen hans har den effekten?

Rosenqvist uttaler i retten blant annet at han ikke har innsikt i hvordan han oppfattes, at han ikke har noe ønske om å behandles, han har urealistiske fremtidsplaner, han er ikke konsistent og kan ikke stoles på. 

Hun sier også: 

"– Med mindre Breivik gjør noe dramatisk for selv å forandre det han er opptatt av, hvilket han ikke har vist noen vilje til, så kommer han til å forbli i den tilstanden resten av livet."

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det fordi han rett og slett er psykotisk? Jeg tror det og har alltid trodd det. 

Anonymkode: 4b3a2...1be

Rosenqvist "sier at hun aldri har oppfattet Breiviks forestillinger som psykotiske.

– Jeg deler oppfatningen om at han har en del forestillinger som ikke er normale, men har aldri oppfattet dem som psykotiske. Psykose er tekningsforestillinger som aldri kommer utenfor eget hode, forklarer psykiateren, før hun fortsetter:

– Jeg har sett Breiviks politiske tanker som sprø og helt på jordet, men jeg ser at det er et resonanskammer, det er flere som mener det samme."

Psykiater om Breivik: – Har ikke endret sin risiko for fremtidige voldshandlinger – VG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (3 timer siden):

Psykose er tekningsforestillinger som aldri kommer utenfor eget hode, forklarer psykiateren

Hva menes med dette? 

Anonymkode: 4b3a2...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva menes med dette? 

Anonymkode: 4b3a2...1be

Jeg er ingen fagperson på dette. Men det er en trykkfeil i artikkelen jeg siterte fra - TENKNINGSforestillinger. Synes du det blir klarere da?

Dette er hentet fra lenken under (klipp&lim):

"Hvis man har en psykose, vil man kunne høre stemmer andre ikke hører [...]

Etterhvert kan man høre stemmer eller se ting andre ikke kan se. Å plages med opplevelsen av å være utsatt for et komplott eller forfølgelse er ikke uvanlig. Noen føler at de blir påvirket av radio, tv eller satellitter og liknende. Man kan føle at andre har makt til å stjele tanker eller putte tanker inn i hodet sitt eller at man kan lese andres tanker."

 

Psykose - Mental Helse Ungdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker som en veldig oppegående og normal person som forklarer seg for retten. Hvis man tilbringer litt mer tid med han så kan man sikkert merke at han er dypt forstyrret og en psykopat, men sånn som han fremstår og forklarer seg i retten så ser man en oppegående og normal person som ikke virker deprimert eller forstyrret på noe vis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
kupton skrev (8 minutter siden):

Les Aftenposten i dag.

Er hele hurven med ytre høyre ekstremister psykotiske da? Blir det ikke litt for naivt?

Anonymkode: b0b03...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...