Gå til innhold

Hva gleder deg for tiden?


Gjest Liviane

Anbefalte innlegg

Gjest Liviane

En positiv tråd hvor man kan fortelle om ting som gleder :)

Det som gleder meg nå er blant annet:

*At det stadig går mot lysere tider 

*Når sola skinner sånn som i dag 

*Når jeg har vært i kontakt med folk jeg er glad i og bryr meg om, og når jeg kan være til hjelp for dem eller andre

*Når jeg har fått vært ute og beveget meg og fått frisk luft

*At vektpila igjen har begynt å peke nedover og jeg erfarer at jeg mestrer 

*Når jeg i dag endelig fikk satt 3. dose vaksine. (Kjente lettelse innvendig straks nåla traff armen)

*Gleder meg også til filmkveld med venninne til fredag. Da skal vi lage oss noe godt å spise og kose oss som bare vi to kan 

Og nå gleder jeg meg til dagens middag som er laksefilet med potetmos og spinatsaus!

 

PS! Alle kan svare i tråden. Man trenger ikke nødvendigvis å slite psykisk for å kunne svare her, men valgte å postlegge her fordi jeg tenker det kan være nyttig også for psykisk syke å reflektere over ting man tross alt kan være takknemlig og glad for i livet sitt selv om dette livet tidvis "suger". :)

 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå: det gleder meg at jeg har blitt kjent med en hyggelig, morsom, klok, varm og snill person, og det gleder meg at det er gjensidig 😀 Jeg gleder meg også til å møte henne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg over merkbare lysere tider, over igjen å være på hytta etter to måneders fravær - og over tanken på alle frøene jeg snart skal så, som skal bli til vakre blomster til sommeren!🌱💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg mye over at jeg synes det er så givende og moro å trene og bevege meg. Jeg veksler mellom styrketrening,  gåturer, svømming og skitur, og etter en skitur nå i ettermiddag ser jeg allerede frem til styrketrening på lørdag. Kroppen er i bedre form nå enn for 1-2-3 år siden, og selv om jeg absolutt har mine skavanker, er jeg frisk og kan bruke kroppen.

Jeg gleder meg også over ei god venninne som bor i nærheten. Vi ble kjent for 3 år siden,  og har det så utrolig fint sammen ❤

Jeg blir også glad i hverdagen over en klem eller betroelser fra 17 åringen, mannen som kommer med te eller kaffe når jeg sitter i et langt teamsmøte på hjemmekontor, eller bare det å kjenne frisk og klar vinterluft når vi er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyseblå skrev (19 minutter siden):

I dag fikk jeg en gave fra moren min bare fordi hun hadde sett den og tenkte på meg. 

Så fint! 

Må bare si til deg at nicket ditt og fargen på bildet bare er helt nydelig! Blir glad når jeg ser den lyseblå fargen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Hurja skrev (41 minutter siden):

Akkurat nå: det gleder meg at jeg har blitt kjent med en hyggelig, morsom, klok, varm og snill person, og det gleder meg at det er gjensidig 😀 Jeg gleder meg også til å møte henne ❤️

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (7 minutter siden):

Så fint! 

Må bare si til deg at nicket ditt og fargen på bildet bare er helt nydelig! Blir glad når jeg ser den lyseblå fargen!

Så hyggelig å høre, tusen takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å glede meg over akkuret nå, men har noe fram i tid jeg gleder meg til. Sparer til bil, venninne kommer på besøk, det blir vår om noen måneder og da kan det plantes ute på balkongen og jeg kan ta fram sykkelen igjen. Nå holder jeg mest på med pusslespill og tv titting. Er kanskje ikke så mye positivt nå, men jeg ser mer framover på det som blir bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg føler, det er så ubeskrivelig, så stort. Har egentlig ikke ord.  Har nettopp blitt mormor for første gang. Nå gleder jeg meg enormt til å få se og å holde det lille nurket🥰 og til å bli kjent med det nye familiemedlemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321 skrev (3 minutter siden):

Vet ikke helt hva jeg føler, det er så ubeskrivelig, så stort. Har egentlig ikke ord.  Har nettopp blitt mormor for første gang. Nå gleder jeg meg enormt til å få se og å holde det lille nurket🥰 og til å bli kjent med det nye familiemedlemet.

Å, så fantastisk ❤ Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Vet ikke helt hva jeg føler, det er så ubeskrivelig, så stort. Har egentlig ikke ord.  Har nettopp blitt mormor for første gang. Nå gleder jeg meg enormt til å få se og å holde det lille nurket🥰 og til å bli kjent med det nye familiemedlemet.

Ååå, så utrolig koselig! "Livets dessert" kaller noen det å bli besteforeldre. Gratulerer så mye med det lille barnebarnet! Håper det blir mye kos og mange fine stunder! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
aa-k-j skrev (33 minutter siden):

Har ikke så mye å glede meg over akkuret nå, men har noe fram i tid jeg gleder meg til. Sparer til bil, venninne kommer på besøk, det blir vår om noen måneder og da kan det plantes ute på balkongen og jeg kan ta fram sykkelen igjen. Nå holder jeg mest på med pusslespill og tv titting. Er kanskje ikke så mye positivt nå, men jeg ser mer framover på det som blir bra. 

Så fint å ha noe å glede seg til! 😊

 

Mari- skrev (3 timer siden):

Jeg gleder meg over merkbare lysere tider, over igjen å være på hytta etter to måneders fravær - og over tanken på alle frøene jeg snart skal så, som skal bli til vakre blomster til sommeren!🌱💚

Det dere begge sier om å så og plante nye vekster liker jeg også godt. Våren er en fantastisk tid og noe jeg i likhet med så mange gleder meg til hver år! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (Akkurat nå):

Ååå, så utrolig koselig! "Livets dessert" kaller noen det å bli besteforeldre. Gratulerer så mye med det lille barnebarnet! Håper det blir mye kos og mange fine stunder! ❤️

Tusen takk!  Jaa, det er kjempe koselig.  Ja, gleder meg så til alt jeg skal gjøre med henne. Og til all kosen. Må kjøpe meg Lego + + etterhvert...  Etterhvert blir det dyreparken, tivoli i København o.l. For ikke å si hyggelige lesestunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Tusen takk!  Jaa, det er kjempe koselig.  Ja, gleder meg så til alt jeg skal gjøre med henne. Og til all kosen. Må kjøpe meg Lego + + etterhvert...  Etterhvert blir det dyreparken, tivoli i København o.l. For ikke å si hyggelige lesestunder.

🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...