Gå til innhold

Sender du "historier" til vennene dine på fb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det har lite for seg. Har du en del venner som alle oppdaterer med en "historie" så rekker man knapt å se hvert bilde lenge nok til å skjønne hva det dreier seg om. Og er det et bilde med skrift -f.eks med en Quote på, rekker man ikke å lese hele teksten før neste bilde fra neste venn kommer. Og når du har sett 10 sånne i tur og orden så husker du aldri hva bilde nr 4 eller 7 var for noe, eller fra hvem som sendte dem 😅

Noen som har noen synspunkter?

Anonymkode: 3e80e...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes det har lite for seg. Har du en del venner som alle oppdaterer med en "historie" så rekker man knapt å se hvert bilde lenge nok til å skjønne hva det dreier seg om. Og er det et bilde med skrift -f.eks med en Quote på, rekker man ikke å lese hele teksten før neste bilde fra neste venn kommer. Og når du har sett 10 sånne i tur og orden så husker du aldri hva bilde nr 4 eller 7 var for noe, eller fra hvem som sendte dem 😅

Noen som har noen synspunkter?

Anonymkode: 3e80e...e71

Nei, jeg ser uhyre sjelden storier på fb, på insta kan jeg se noen ganger, men det er jo som du sier - om det er mye skrift på så rekker man jo ikke å lese alt! Legger aldri ut stories selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg ser uhyre sjelden storier på fb, på insta kan jeg se noen ganger, men det er jo som du sier - om det er mye skrift på så rekker man jo ikke å lese alt! Legger aldri ut stories selv.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg aldri. Ser jo noen fra venninner, men de går så fort, og jeg vet ikke om det er forventet at jeg kommenterer eller gir like/hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ytterst sjelden lagt noe i story på FB, og jeg ser sjelden på andres storyer. Men jeg legger ofte ut story på snap og ser andres storyer der, men jeg har langt, langt færre venner på snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...