Gå til innhold

Folk som ikke svarer når de får svar i tråder de oppretter selv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er vitsen med å lage en tråd med en problemstilling og ikke følge opp de ulike svarene de får?

Anonymkode: d34ee...a8f

Om svarene er helt på jordet så er det ikke mye en kan "følge opp", men spørs vel hvilke tråder vi snakker om

Anonymkode: 05cbb...435

Gjest saudade-

En gang for lenge siden stilte jeg et spørsmål på psykiatriforumet (som anonym), men da jeg fikk et svar turte jeg ikke svare fordi jeg ikke visste hva jeg skulle skrive videre og om det var meningen jeg skulle svare alle som ev. kom til å skrive i tråden dersom de ikke stilte meg spørsmål. Det blir ikke noe mindre uhøflig av denne grunnen, men det var i alle fall min forklaring. Nå skriver jeg med brukernavn for å øve meg litt på slike ting.

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 19.35):

Hva er vitsen med å lage en tråd med en problemstilling og ikke følge opp de ulike svarene de får?

Anonymkode: d34ee...a8f

Av og til presenterer folk en tydelig problemstilling slik at andre kan gi gode svar uten at det trengs mer opplysninger eller oppfølgning. Jeg ser ikke noe galt i det. 

Jeg har innstillinger som gjør at jeg får varsel bare når noen liker eller siterer mitt innlegg, men ikke dersom noen svarer i tråden uten å sitere meg. Av den grunn kan det innimellom ta tid før jeg ser at innlegget er merket med stjerne på hovedsiden, dvs symbolet for at noen har svart i tråder jeg har startet eller deltatt i. Kanskje dette gjelder for flere? 

Gjest Liviane
Kayia skrev (21 minutter siden):

Jeg har innstillinger som gjør at jeg får varsel bare når noen liker eller siterer mitt innlegg, men ikke dersom noen svarer i tråden uten å sitere meg. Av den grunn kan det innimellom ta tid før jeg ser at innlegget er merket med stjerne på hovedsiden, dvs symbolet for at noen har svart i tråder jeg har startet eller deltatt i. Kanskje dette gjelder for flere? 

Jeg har også de innstillingene, men er så ofte innom at jeg ser hvilke tråder som har uleste svar fordi de da er markert med mørkere rødfarge og tykkere skrift. Så jeg synes ikke det er vanskelig å følge med på når det kommer nye innlegg, men må være innlogget da for å se det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...