Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er kvalm etter intervjuet med Talibans utenriksminister.  Jeg har vært mye i Midtøsten (aldri i Afghanistan) og møtt mange ledende politikere.  De har en helt annen måte å forhandle enn vi har.  Når vi skriver under så er vi ferdige og setter navnet vårt under, men da er de i startfasen.  De kan ikke snakke om problemer i sine land for de har ingen og selv om de får fakta på bordet så blånekter de.

Talibans utenriksminister var verre enn verst.  Det virker ikke som han har forstått et kvekk av de møtene som han har vært på.  Han skal ikke tro at vi her aksepterer hans verdier å piske kvinner, nekte dem skolegang og deltakelse i arbeidslivet.  Jeg må finne en vei til å få dette ut, men det er for farlig å reise til Afghanistan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464893-taliban/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...