Gå til innhold

Har du tatt 3. dose vaksine nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hipohopp2022

5

• AnonymBruker

4

• UtakknemligDiva

3

• Glitter

3

Annonse

Nei.. tenker det holder med 2 doser.

Ser på nyhetene at det nå heller anbefales å la seg smitte, så da ser jeg ikke så stor gevinst i å ta 3. dose.

Jeg har veldig lite kontaktnett, og lever stort sett alene.
Bruker bare dagligvare, apotek og bibliotek. 

Har hatt smitteappen fra dag 1, men aldri fått melding om at jeg har vært i nærheten av noen smittede.

Anonymkode: 96fd2...604

Annonse

UtakknemligDiva

Nei og hadde ikke tenkt å ta den heller. Kroppen vår oppfatter ikke lenger viruset/beslektede viruser som noe fremmed til slutt og vi vil lettere slippe inn virus. Leste det i avisen. Men dere gjør som dere vil. 

Men nå trenger jeg ikke tenke på det heller for jeg fikk svar i dag på at jeg var positiv.

Vil på samme tid nevne at hjemmetesten ikke er til å stole på. Jeg testet negativt der, men gikk til proffe for sikkerhetsskyld og der fikk jeg positiv. 

Endret av 90tallsbarn
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei.. tenker det holder med 2 doser.

Ser på nyhetene at det nå heller anbefales å la seg smitte, så da ser jeg ikke så stor gevinst i å ta 3. dose.

Jeg har veldig lite kontaktnett, og lever stort sett alene.
Bruker bare dagligvare, apotek og bibliotek. 

Har hatt smitteappen fra dag 1, men aldri fått melding om at jeg har vært i nærheten av noen smittede.

Anonymkode: 96fd2...604

Jeg har vært mye utsatt omtrent hver dag og aldri fått det🤷‍♀️

UtakknemligDiva
hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Jeg har vært mye utsatt omtrent hver dag og aldri fått det🤷‍♀️

Det sa jeg helt til forrige uke 😅 jeg sa der også da dette brøt ut og da fikk jeg det ikke. Men nå har jeg klart det. Men jeg klarer å gjøre ting. Er bare den irriterende hosten.

90tallsbarn skrev (25 minutter siden):

Det sa jeg helt til forrige uke 😅 jeg sa der også da dette brøt ut og da fikk jeg det ikke. Men nå har jeg klart det. Men jeg klarer å gjøre ting. Er bare den irriterende hosten.

Er hosten vond? Har du feber?

UtakknemligDiva
hipohopp2022 skrev (16 minutter siden):

Er hosten vond? Har du feber?

Feberen gikk over ila 1 dag. Hosten er litt vond ja. Men kikhoste og bronkitt var mye verre og med bronkitt så hadde jeg feber i mange dager i tillegg. Men det brenner litt nedover der ja. Men det er verst om natten når man sover 😕 ødelegger søvnen. Ellers greit. 

90tallsbarn skrev (27 minutter siden):

Feberen gikk over ila 1 dag. Hosten er litt vond ja. Men kikhoste og bronkitt var mye verre og med bronkitt så hadde jeg feber i mange dager i tillegg. Men det brenner litt nedover der ja. Men det er verst om natten når man sover 😕 ødelegger søvnen. Ellers greit. 

Det kan jeg skjønne. Irriterende med hoste som ødelegger søvnen. Det høres jt som du har et mildt forløp? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...