Gå til innhold

Har du tatt 3. dose vaksine nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hipohopp2022

5

• AnonymBruker

4

• UtakknemligDiva

3

• Glitter

3

Nei. Jeg har merket av i kalenderen at det i morgen "vaksine?", så det må jo bety at det har gått lang nok tid siden forrige. 

Antar jeg da vil få SMS snart eller hvordan funker dette nå? 

Jeg vil ta vaksinen for å få et mildt forløp. Vet jo jeg snart blir smittet. 

Endret av Glitter

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Nei. Jeg har merket av i kalenderen at det i morgen "vaksine?", så det må jo bety at det har gått lang nok tid siden forrige. 

Jeg fikk SMS varsel med at jeg nå kunne få komme til vaksinesenteret og få dose 3 (Oslo). Regner med det er likt der du er?

Gjest Liviane
Glitter skrev (14 timer siden):

Vet ikke hvordan det er der hvor du bor, men en del steder nå er det dropin, så der hvor det er det sendes det ikke lenger ut innkalling. Man må selv passe på når det er tid for ny, og møte opp på vaksinesenteret.

Annonse

Liviane skrev (10 timer siden):

Vet ikke hvordan det er der hvor du bor, men en del steder nå er det dropin, så der hvor det er det sendes det ikke lenger ut innkalling. Man må selv passe på når det er tid for ny, og møte opp på vaksinesenteret.

Okei. Takk for info. :)

Jeg skal dra neste uke da tenker jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...