Gå til innhold

Jeg sitter i isolasjon og synes likevel ikke døgnet har særlig med timer


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
hipohopp2022 skrev (28 minutter siden):

Tvangstanker? Jeg trener hver dag året rundt samme tid og tidspunkt. Det går helt og trene, det er et ritualet, like naturlig som og pusse tennene. Kan du få noe for det da? Cosylan eller noe? 

Sier ikke du har Tvngstkr. Sier bare at når jeg hadde det så trente jeg selv om kroppen sa den trengte hvile. Kanskje det er en forklaring på hvorfor du har vært vondt i halsen lenge, eller du ikke er så vond som jeg var. 
Nei jeg tar ingenting. Det gikk over av seg selv. 
Drikker ingefærshot og koker vann og har oppi sitron, men nå tror jeg ikke det var det som gjorde meg frisk. Men tror det hjelper kroppen veldig. Så tar jeg litt ekstra vitaminer da.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (11 minutter siden):

Sier ikke du har Tvngstkr. Sier bare at når jeg hadde det så trente jeg selv om kroppen sa den trengte hvile. Kanskje det er en forklaring på hvorfor du har vært vondt i halsen lenge, eller du ikke er så vond som jeg var. 
Nei jeg tar ingenting. Det gikk over av seg selv. 
Drikker ingefærshot og koker vann og har oppi sitron, men nå tror jeg ikke det var det som gjorde meg frisk. Men tror det hjelper kroppen veldig. Så tar jeg litt ekstra vitaminer da.

Jeg vet ikke hvordan det virker og ta det men jeg  trene i den tiden ellers blir hele dagen helt ødelagt så jeg presser meg om jeg så er zombie resten av dagen..😅 hva var det du gjorde siden du nevnte det? Er du frisk fra korona nå? Hvor lenge må du være i isolasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
hipohopp2022 skrev (16 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan det virker og ta det men jeg  trene i den tiden ellers blir hele dagen helt ødelagt så jeg presser meg om jeg så er zombie resten av dagen..😅 hva var det du gjorde siden du nevnte det? Er du frisk fra korona nå? Hvor lenge må du være i isolasjon? 

Nevnte hva? hvilken trening, mener du? Jeg løp og trente styrke. 
 

Så godt som men er jo restsymptomer som går over litt etter litt. Er i isolasjon i dag og kan ut i morgen siden feberen har vært borte i 24 t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Nevnte hva? hvilken trening, mener du? Jeg løp og trente styrke. 
 

Så godt som men er jo restsymptomer som går over litt etter litt. Er i isolasjon i dag og kan ut i morgen siden feberen har vært borte i 24 t. 

Ja mente hvilke trening. Jeg også trener styrke. Hvor lenge har du vært i isolasjon? Jeg er bedre i halsen i dag så tror jeg er helt frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
hipohopp2022 skrev (17 minutter siden):

Ja mente hvilke trening. Jeg også trener styrke. Hvor lenge har du vært i isolasjon? Jeg er bedre i halsen i dag så tror jeg er helt frisk. 

Siden søndag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Siden søndag 

Ah. Kan jeg spørre deg om du fikk ubehag hvis du ikke kunne trene? Jeg har fått treningsforbud noen dager etter et illebefinnende på studio 😬🙈 det fucker til hverdagen min 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
hipohopp2022 skrev (14 minutter siden):

Ah. Kan jeg spørre deg om du fikk ubehag hvis du ikke kunne trene? Jeg har fått treningsforbud noen dager etter et illebefinnende på studio 😬🙈 det fucker til hverdagen min 🤷‍♀️

Nei jeg fikk ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (28 minutter siden):

Ah. Kan jeg spørre deg om du fikk ubehag hvis du ikke kunne trene? Jeg har fått treningsforbud noen dager etter et illebefinnende på studio 😬🙈 det fucker til hverdagen min 🤷‍♀️

Du nevnte vekten din i et tidligere innlegg og den er veldig lav, du er ikke undervektig? Da bør du roe ned på hard trening slik at du ikke presser kroppen din for hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Du nevnte vekten din i et tidligere innlegg og den er veldig lav, du er ikke undervektig? Da bør du roe ned på hard trening slik at du ikke presser kroppen din for hardt.

Jeg vet ikke… faktisk. Tror den er akkurat passe i forhold til høyden men de på treningen gav meg forbud på 2 uker… så det er jo ganske krise🙈 hadde veske og nettopp spist så skjønner ikke hvorfor jeg besvimte 🙈 det er fast ritualet og gjør at jeg mestrer dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (19 minutter siden):

Jeg vet ikke… faktisk. Tror den er akkurat passe i forhold til høyden men de på treningen gav meg forbud på 2 uker… så det er jo ganske krise🙈 hadde veske og nettopp spist så skjønner ikke hvorfor jeg besvimte 🙈 det er fast ritualet og gjør at jeg mestrer dagen. 

Hvor høy er du da? Jeg har ikke sjangs til å trene så tidlig på morgenen som du gjør, men jeg er jo mye eldre enn deg og trenger tid før kroppen er våken nok. ;) For 10 år siden kunne jeg stå opp og jogge til jobb, nå er ikke det et alternativ på noen måte. Jeg trener helst i kveldinga jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (12 minutter siden):

Hvor høy er du da? Jeg har ikke sjangs til å trene så tidlig på morgenen som du gjør, men jeg er jo mye eldre enn deg og trenger tid før kroppen er våken nok. ;) For 10 år siden kunne jeg stå opp og jogge til jobb, nå er ikke det et alternativ på noen måte. Jeg trener helst i kveldinga jeg. :) 

Jeg har aldri vært noen morgentrener selv. Liker å trene mellom 14 og 19. :) Men går ofte tur i 11-tiden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 minutter siden):

Hvor høy er du da? Jeg har ikke sjangs til å trene så tidlig på morgenen som du gjør, men jeg er jo mye eldre enn deg og trenger tid før kroppen er våken nok. ;) For 10 år siden kunne jeg stå opp og jogge til jobb, nå er ikke det et alternativ på noen måte. Jeg trener helst i kveldinga jeg. :) 

Jeg trener 06:00 styrke og 2 dager i uken på hot yoga. Så trener hver dag men dropper av og til yogaen. Jeg er 1.60. Sprekt av deg å jogge til jobb🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg har aldri vært noen morgentrener selv. Liker å trene mellom 14 og 19. :) Men går ofte tur i 11-tiden da.

Går du alene på tur? Eller går du med hund? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Jeg trener 06:00 styrke og 2 dager i uken på hot yoga. Så trener hver dag men dropper av og til yogaen. Jeg er 1.60. Sprekt av deg å jogge til jobb🥰

Nå bor jeg så langt unna at det ikke er annet enn bil (en sjelden gang buss) som er aktuelt, men jeg skulle ønske jeg bodde i gå- eller sykkelavstand. :) Du er svært tynn, på grensen til undervektig, men om det er normalt for deg, altså at du spiser normalt, så er du bare bygget sånn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nå bor jeg så langt unna at det ikke er annet enn bil (en sjelden gang buss) som er aktuelt, men jeg skulle ønske jeg bodde i gå- eller sykkelavstand. :) Du er svært tynn, på grensen til undervektig, men om det er normalt for deg, altså at du spiser normalt, så er du bare bygget sånn. :) 

Jeg spiser normalt og følger et eget program med mat og trening som passer mitt nivå❤️ Jeg er bare spe bygget men jeg er STERK 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Jeg spiser normalt og følger et eget program med mat og trening som passer mitt nivå❤️ Jeg er bare spe bygget men jeg er STERK 😝

Fysisk vel og merke 😜🙈 psyken er på tur i jungelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (19 minutter siden):

Nå bor jeg så langt unna at det ikke er annet enn bil (en sjelden gang buss) som er aktuelt, men jeg skulle ønske jeg bodde i gå- eller sykkelavstand. :) Du er svært tynn, på grensen til undervektig, men om det er normalt for deg, altså at du spiser normalt, så er du bare bygget sånn. :) 

Det er uansett sprekt å jogge til jobb selvom det var før i Tia🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (35 minutter siden):

Det er uansett sprekt å jogge til jobb selvom det var før i Tia🥰❤️

Nå har jeg ikke sjangs til noen joggetur klokka 7 om morran... Men koser meg på tredemølla i kveldinga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Går du alene på tur? Eller går du med hund? 

Jeg går tur alene. Bare 3 km da, pga dårlig fot. Pleier egentlig å dra på joggetur også gjøre styrketrening hjemme. På ettermiddagen da. Gåturen pleier jeg ta uansett. Dette er det jeg pleier da. Psyken er ikke alltid med på laget. Men sikkert 90% av året klarer jeg det uavhengig av psykisk form. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...