Gå til innhold

Jeg sitter i isolasjon og synes likevel ikke døgnet har særlig med timer


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

hipohopp2022 skrev (8 timer siden):

Den hadde vært helt helt perfekt for meg!! Takk for linken. Det må bli årets bursdagsgave 🥳

Den er ikke beregnet for løping, men for gange. Jeg så også på den, men er glad jeg valgte en mølle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (4 timer siden):

Den er ikke beregnet for løping, men for gange. Jeg så også på den, men er glad jeg valgte en mølle. 

Ahh da er den ikke noe, for meg heller. God morgen forresten Ikke sovet så lenge på 6 mnd. Fikk sjokk når jeg så klokka nå 13😳Jesus😵💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (39 minutter siden):

Ahh da er den ikke noe, for meg heller. God morgen forresten Ikke sovet så lenge på 6 mnd. Fikk sjokk når jeg så klokka nå 13😳Jesus😵💫

Jeg ville ikke satset på den om hovedbruken er løping nei, men den er sikkert grei om du skal bruke den til å gå foran tv'n f.eks. 

Godt å sove skikkelig ut da! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (49 minutter siden):

Ahh da er den ikke noe, for meg heller. God morgen forresten Ikke sovet så lenge på 6 mnd. Fikk sjokk når jeg så klokka nå 13😳Jesus😵💫

Hvis du ikke drakk alkohol i går kveld så har du nok sovet bedre derfor😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
hipohopp2022 skrev (3 timer siden):

Ahh da er den ikke noe, for meg heller. God morgen forresten Ikke sovet så lenge på 6 mnd. Fikk sjokk når jeg så klokka nå 13😳Jesus😵💫

huff jeg og:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Fri 🥳🥳🥳 dusjet, sengetøy og klær på vask og jeg skal ut og gå tur 🤟🏼

Jeg kom aldri så langt… skal kjøpe mat nå. Vært på legevakten et par timer pga ny besvimelse😬😵💫 endelig på vei hjem 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (12 timer siden):

Hvis du ikke drakk alkohol i går kveld så har du nok sovet bedre derfor😀

Ja jeg har fått meg en legetime nå😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...