Gå til innhold

Noen som vet om tegn på om man er smittet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Følt meg veldig sliten i det siste. Jeg bare drar kroppen fra sted til sted og har mye vondt i hodet og fryser mer... Er aldriii syk så har jo veldig godt immunforsvar ..

Anonymkode: 402e5...dc3

Har du testet deg da? Man reagerer tydeligvis veldig forskjellig på coronasmitte.

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Har du testet deg da? Man reagerer tydeligvis veldig forskjellig på coronasmitte.

Nei. Trodde jeg bare var syk.. tenkte ikke på det før i stad at kanskje jeg faktisk er smitta.. har jo ikke overskudd til mye men har blant annet tatt bussen... Så fikk dårlig samvittighet og har vært mye på sykehuset for venninna mo er der.. mulig jeg er smittet derifra. 

90tallsbarn skrev (14 timer siden):

Vanlig å være sliten. Men merker du vondt i halsen og føler at ting er kaldt mot kroppen (feberfølelse) så er du mest sannsynlig smittet.

usikker på om jeg selv er syk, kjøpt selvtest men skjønte ikke helt ... er veldg sliten for tiden og har mye vondt i hodet pluss at jeg fryser litt mer.

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

usikker på om jeg selv er syk, kjøpt selvtest men skjønte ikke helt ... er veldg sliten for tiden og har mye vondt i hodet pluss at jeg fryser litt mer.

Selvtester gir fort feil resultat. Som jeg har skrevet, så fikk jeg negativ på selvtesten, men positiv på pcr. 

Ut fra hva jeg har observert er det 5 dager inkubasjonstid. Jeg merket symptomene fra morgen forrige søndag. Da hadde han jeg deler fellesarealer med besøk av kjæresten sin og de begge fikk symptomer likt, 5 dager etterpå. 
Du har ingen symptomer før du merker at du har blitt syk. Jeg merket ingenting før jeg plutselig hadde vondt i halsen. 

AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 20.44):

Følt meg veldig sliten i det siste. Jeg bare drar kroppen fra sted til sted og har mye vondt i hodet og fryser mer... Er aldriii syk så har jo veldig godt immunforsvar ..

Seriøs nå? A l l e  vet om tegn på smitte, det har knapt vært snakk om annet de to siste årene. Om du er i tvil kan du google "covid" og "symptom", så får dunok rundt en sillion treff. Om du tror at du kan være smittet tar du en hurtigtest før du omgås folk igjen.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...