Gå til innhold

Frisk fra personlighetsforstyrrelse?


Fru2020

Anbefalte innlegg

Jeg leste journalen for det var ting DPS sa jeg syntes var rart og så jo i journalen at de hadde skrevet noe annet enn hva jeg hadde sagt. Det var mye feil for å si det mildt. Måtte få rette i mye, men var langt mer som kunne vært rettet så sperret resten siden så mye av samme feil gikk igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aa-k-j skrev (1 minutt siden):

Jeg leste journalen for det var ting DPS sa jeg syntes var rart og så jo i journalen at de hadde skrevet noe annet enn hva jeg hadde sagt. Det var mye feil for å si det mildt. Måtte få rette i mye, men var langt mer som kunne vært rettet så sperret resten siden så mye av samme feil gikk igjen. 

Trist når det skal være slik.

Det ble skrevet en epikrise på meg i forrige uke som også var full av feil. Det er irriterende, men enda verre for deg som fikk en diagnose med den bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (14 minutter siden):

Hvor lang tid skal en være stabil? Er en stabil over et halvt år så avsluttes vekk behandlingen og så får en ikke sjans til å "friskmeldes"?

Vet ikke, men man avsluttes vel ikke i behandling før man ikke trenger mer behandling. Hun jenta ble jo ikke avsluttet, hun var jo i behandling hele perioden, også måtte diagnosen settes tilbake da hun ble dårlig igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (43 minutter siden):

Hvor lang tid skal en være stabil? Er en stabil over et halvt år så avsluttes vekk behandlingen og så får en ikke sjans til å "friskmeldes"?

Hvordan vet du at de har feiltolket? Har du fått tilgang til informasjon i etterkant av utredningen?

Jeg opplever også ofte at ting endrer seg fra epikrise til epikrise. Jeg har blandet pf og det varierer veldig hvilke de skriver jeg har trekk fra. Det varierer mellom emosjonelt ustabile, tvangspregete, unnvikende, avhengige, og dramatiserende trekk.

Er 9 år siden de sluttet skrive jeg har ustabil og umoden personlighetsstruktur. Så jeg fikset biffen.

Anonymkode: 24384...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...