Gå til innhold

Har dette forumet blitt ulidelig kjedelig?

Anbefalte innlegg

I gode gamle dager var det liv her og friske diskusjoner hvor det virkelig gikk varmt for seg. 

Nå er det bare syting og klaging over vondter og andre plager på repeat. Blir det ikke veldig kjedelig å studere egen navlelo?

Anonymkode: a7e67...576

Fortsetter under...

ISW skrev (45 minutter siden):

Du kan:

- Bidra selv

Eller

- Du kan slette brukeren din her.

Begge deler er bedre enn sutring og klaging. 

Har startet tråder flere ganger. Men folk er ikke intressert i å diskutere aktuelle samfunns saker fra media. 

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har startet tråder flere ganger. Men folk er ikke intressert i å diskutere aktuelle samfunns saker fra media. 

Hvis ingen er interessert i det du skriver så må du enten skrive om noe annet, eller finne deg et annet sted.

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et det saker ala den tråden om at det nå vil bli boom i antall uføretrygdede, så skjønner jeg godt at det ikke innbød til særlig diskusjon. Måten det var skrevet på virket veldig useriøs. 

Endret av Liviane
Liviane skrev (11 minutter siden):

Et det saker ala den tråden om at det nå vil bli boom i antall uføretrygdede, så skjønner jeg godt at det ikke innbød til særlig diskusjon. Måten det var skrevet på virket veldig useriøs. 

Ikke denn nei. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var synd. Jeg liker ofte sånne tråder, men får ikke med meg alt.

Det har vel vært noen ganske friske diskusjoner i det siste? Om kultur og korona blant annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...