Gå til innhold

Melde meg på prispressen via vi som krever billigere strøm/ fb ?

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvordan det fungerer? Noen som forstår? Blir en avtale automatisk bundet hvis jeg ikke skriver epost til prispressen? 

Jeg har spotpris og ønsker å få en lavere pris.  Ser at mange melder seg på. 

Anonymkode: b9b80...be3

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke hvordan det fungerer? Noen som forstår? Blir en avtale automatisk bundet hvis jeg ikke skriver epost til prispressen? 

Jeg har spotpris og ønsker å få en lavere pris.  Ser at mange melder seg på. 

Det står jo klart: "Du bestemmer selv etter auksjonen er ferdig om du vil ta i mot tilbudet eller ikke."

Anonymkode: df95f...c55

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det står jo klart: "Du bestemmer selv etter auksjonen er ferdig om du vil ta i mot tilbudet eller ikke."

Men dersom jeg ikke vil inngå avtale må jeg skrive en mail til prispressen om det. Hvis ikke går det automatisk videre tror jeg. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men interessant. For dette kan jo bli langt lavere pris enn spotpris dersom det er mange som melder seg på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...