Gå til innhold

Føner du håret ditt eller lar du det lufttørke etter vask?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liviane

Jeg føner det (dvs tørker det med hårføner) på denne årstiden, spesielt hvis jeg skal ut like etterpå. Om sommeren lar jeg det som oftest lufttørke, men tørker det gjerne med hårføner hvis jeg skal ut å treffe folk. 

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Jeg gidder ikke føne, det tørker ganske fort uansett. Og du selv da?

Jeg har ganske kort hår så lar det vanligst lufttørke. Tørker fort mitt også. 

Anonymkode: 3c065...2b2

Annonse

Jeg synes håret mitt blir finest ved lufttørking. Det holder bedre på krøllene og blir ikke så frizzy. Men jeg har ganske mye hår, så det tar litt tid, og det kan derfor være behov for føning vinterstid. 

Men på hverdager (pre korona…) på vei til jobb har jeg typisk bare stappet håret opp i en lue på vei til bussen, dersom det ikke er altfor kaldt. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...