Gå til innhold

Er det lenge siden du hadde gjester på besøk hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt folk her siden julen 2017.

Anonymkode: 25da1...73c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har ikke hatt folk her siden julen 2017.

Anonymkode: 25da1...73c

Vi hadde besøk i jula. :) 

Skrevet

Siste gang var vel 1. nyttårsdag. Jeg skal ha noen venninner her i løpet av februar. 

Skrevet

Hadde vennen min på besøk i midten av januar. 

Skrevet

Min datter var på overnattingsbesøk i november.  Fredag var det en mann som stakk innom for å diskutere en oppgave med meg.  Selv var jeg borte over to uker i desember.

Jeg får ikke særlig besøk i disse covid tider.

Skrevet

Har ikke hatt besøk på 15 år.

Anonymkode: 38955...a25

Skrevet (endret)

Jeg hadde middagsbesøk på torsdag, og var på middag hos gode venner i går.

Jeg blir litt nysgjerrig på hvorfor du spør. Er du fornøyd med å ikke ha hatt gjester siden 2017, eller hadde du kunne tenkt deg å omgås folk?

Endret av Kayia
Skrevet

Jeg hadde besøk i går. En liten feiring av en bursdag, jeg hadde bakt muffins, men hadde på for mye glasur. Det ble for søtt. 😁

Skrevet

Jeg hadde ei venninne på middagsbesøk forrige søndag. Torsdag kveld kom ei annen venninne på besøk. I går kveld var mannen og jeg hos noen naboer. Og vi hadde 3 venner her helga for 2 uker siden.

Skrevet

2019 tror jeg. Men jeg har vært på noen besøk til en forelder. Jeg er generelt ikke så sosial, spesielt ikke hjemme hos meg selv.

Anonymkode: 3c02d...2c3

Gjest saudade-
Skrevet

Det var et familiemedlem innom i stad for å levere noe, men vet ikke om det er det du mener med besøk. Har ellers aldri besøk med gjester og sånn.

Skrevet

Jeg er generelt veldig sosial men har merket den siste tiden at jeg ikke har noe utbytte så har avlyst alle planer noen uker frem. 

Skrevet

Jeg hatt ikke hatt venninner eller familie på besøk siden i fjor sommer, men kommunen kommer jo til meg to ganger i uken.

Skrevet

Bortsett fra at voksne barn har vært innom, var siste gjester et vennepar på middag for ca to uker siden. 

Skrevet

Har hatt gjester en del ganger under hele pandemien, men lagt færre enn vi elles ville hatt. Ingen større middager eller festlignende sammenkomster, mest familie og enkelte nære venner på middag. Senest nå sist lørdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...