UtakknemligDiva Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 Jeg er litt sint på søvnen. Fordi når jeg har snudd døgnet litt så er det så vanskelig å snu om til A-rytme igjen. I dag stod jeg opp 12.30 og i morgen skal jeg på jobb, kl 10. Jeg er så redd for å forsove meg! Jeg er helt stein når jeg våkner for tiden. Har alarmen på kl 9 pga jeg ikke legger meg før 1 nå fordi jeg fikk ødelagt søvn av all hostinga mens jeg var syk 😕 søvn er en stor stressfaktor for meg! Jeg har ikke sagt til sjefen at jeg er tilbake i morgen. Da jeg er under opplæring så blir det ikke mangel på folk på jobb og jeg får ikke sykepenger fordi jeg ikke har jobbet der lenge nok så slik sett er jeg ikke kostbar. Men jeg synes det blir litt kanskje dumt å ta seg fri i morgen fordi jeg er redd for å ikke stå opp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464964-s%C3%B8vnhelvete/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 90tallsbarn skrev (16 minutter siden): Jeg er litt sint på søvnen. Fordi når jeg har snudd døgnet litt så er det så vanskelig å snu om til A-rytme igjen. I dag stod jeg opp 12.30 og i morgen skal jeg på jobb, kl 10. Jeg er så redd for å forsove meg! Jeg er helt stein når jeg våkner for tiden. Har alarmen på kl 9 pga jeg ikke legger meg før 1 nå fordi jeg fikk ødelagt søvn av all hostinga mens jeg var syk 😕 søvn er en stor stressfaktor for meg! Jeg har ikke sagt til sjefen at jeg er tilbake i morgen. Da jeg er under opplæring så blir det ikke mangel på folk på jobb og jeg får ikke sykepenger fordi jeg ikke har jobbet der lenge nok så slik sett er jeg ikke kostbar. Men jeg synes det blir litt kanskje dumt å ta seg fri i morgen fordi jeg er redd for å ikke stå opp? Ja, det blir for dumt. Du får sette på alarmen 8:30 og gå rett i dusjen når den ringer så du våkner skikkelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464964-s%C3%B8vnhelvete/#findComment-4076963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.