Gå til innhold

Hvor kan jeg levere/kaste bøker?

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte til et sted der jeg får vesentlig mindre plass. Jeg har ganske mye bøker, både innbundne og pocket, og får ikke plass til alle. Noen som vet om noen steder som tar imot/vil ha bøker? Jeg har ikke tålmodighet til å prøve å selge på Finn. Det blir for mye styr med pakking og sending. Noen forslag? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464966-hvor-kan-jeg-leverekaste-b%C3%B8ker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Osten skrev (5 minutter siden):

Jeg skal flytte til et sted der jeg får vesentlig mindre plass. Jeg har ganske mye bøker, både innbundne og pocket, og får ikke plass til alle. Noen som vet om noen steder som tar imot/vil ha bøker? Jeg har ikke tålmodighet til å prøve å selge på Finn. Det blir for mye styr med pakking og sending. Noen forslag? 

Fretex, brukthandler, loppis. Hos oss får vi ikke lengre lov til å ta i mot brukte bøker / bokgaver på biblioteket, men tidligere gjorde vi det, vet ikke hvordan det er andre steder da.

Osten skrev (8 minutter siden):

Jeg har ofte gitt bøker til Fretex.  De har alltid tatt imot dem.

Hvor bor du? Noen Lions-klubber og andre som samler inn penger, har bokmarked. Men du må nesten sjekke lokalt - det krever jo lagringsplass å ta imot brukte bøker. 

På loppemarked er også bøker populært, men det er jo laber aktivitet for tiden pga. pandemien. 

Osten skrev (6 minutter siden):

Takk for tips, tenkte på loppis selv, men det har vært dårlig med det. Kan jo prøve Fretex. Bor på Sørlandet, får sjekke. 

Søppelfyllinga på sørlandssenteret kan du sette ned bøker osv. Mener du kan det i lillesand og på heftingdalen også (arendal), den rett ved e18.  Hjelp oss å hjelpe - kr. sentrum kan du komme med ting og tang som gis bort til mennesker med lite penger (du finner dem på facebook). Kast dem i hvertfall ikke for det er mange som vil ha glede av bøkene. 

Anonymkode: af743...475

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Søppelfyllinga på sørlandssenteret kan du sette ned bøker osv. Mener du kan det i lillesand og på heftingdalen også (arendal), den rett ved e18.  Hjelp oss å hjelpe - kr. sentrum kan du komme med ting og tang som gis bort til mennesker med lite penger (du finner dem på facebook). Kast dem i hvertfall ikke for det er mange som vil ha glede av bøkene. 

Anonymkode: af743...475

Ok, takk skal du ha. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...