Gå til innhold

Klippet håret selv men ble så ujevnt

Anbefalte innlegg

Oppdaget at jeg hadde en bonus-gratisklipp hos frisøren etter at det var gjort. Nå er jeg redd for at håret skal bli for kort om jeg går til frisøren. Ville du ha ventet med Gratis-klippen til håret vokser mer ut? 

Jeg hadde en bonusklipp pga en time jeg ikke fikk tid å benytte meg av i sommer. 

Anonymkode: fc73b...9f2

Fortsetter under...

Grendel skrev (4 timer siden):

Jeg gjorde det samme for et par uker siden fordi jeg hadde litt korona-angst. Jeg tok hårtrimmer og gjorde det selv.

Det ble ikke kjempegodt mottatt av kona, men det vokser fort ut igjen.

En trøst at andre kan finne på det samme 😅🤣. Det vokser ut igjen. Jeg tør ikke å klippe meg nå for jeg har hår til litt forbi haken og det blir ikke fint om det blir kortere. 😅

påskelilje skrev (3 timer siden):

Hvis du har såpass langt hår at du har det i hestehale, synes jeg du kan vente 2-3 uker med å bruke den gratisklippen.

Klarer å få det i en hestehale så bruker å ha det i en hale. Fristende å få det jevnet ut litt hos frisøren, men er litt for redd for at det blir for kort klippet, eller at frisøren ikke får det skikkelig til pga ulike lengder i hårstråene  😅. Tror jeg venter noen uker. 

Anonymkode: fc73b...9f2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...