AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 Skrevet 2. februar 2022 Oppdaget at jeg hadde en bonus-gratisklipp hos frisøren etter at det var gjort. Nå er jeg redd for at håret skal bli for kort om jeg går til frisøren. Ville du ha ventet med Gratis-klippen til håret vokser mer ut? Jeg hadde en bonusklipp pga en time jeg ikke fikk tid å benytte meg av i sommer. Anonymkode: fc73b...9f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 Skrevet 2. februar 2022 Jeg blir redd for at det blir for kort om frisøren rører håret. Jeg går mest i hestehale så det vil jo ikke sees. Anonymkode: fc73b...9f2 0 Siter
Grendel Skrevet 3. februar 2022 Skrevet 3. februar 2022 Jeg gjorde det samme for et par uker siden fordi jeg hadde litt korona-angst. Jeg tok hårtrimmer og gjorde det selv. Det ble ikke kjempegodt mottatt av kona, men det vokser fort ut igjen. 2 Siter
påskelilje Skrevet 3. februar 2022 Skrevet 3. februar 2022 Hvis du har såpass langt hår at du har det i hestehale, synes jeg du kan vente 2-3 uker med å bruke den gratisklippen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 Skrevet 3. februar 2022 Grendel skrev (4 timer siden): Jeg gjorde det samme for et par uker siden fordi jeg hadde litt korona-angst. Jeg tok hårtrimmer og gjorde det selv. Det ble ikke kjempegodt mottatt av kona, men det vokser fort ut igjen. En trøst at andre kan finne på det samme 😅🤣. Det vokser ut igjen. Jeg tør ikke å klippe meg nå for jeg har hår til litt forbi haken og det blir ikke fint om det blir kortere. 😅 påskelilje skrev (3 timer siden): Hvis du har såpass langt hår at du har det i hestehale, synes jeg du kan vente 2-3 uker med å bruke den gratisklippen. Klarer å få det i en hestehale så bruker å ha det i en hale. Fristende å få det jevnet ut litt hos frisøren, men er litt for redd for at det blir for kort klippet, eller at frisøren ikke får det skikkelig til pga ulike lengder i hårstråene 😅. Tror jeg venter noen uker. Anonymkode: fc73b...9f2 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.