Gå til innhold

er det andre her som lever helt alene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om det er veldig uanlig, eller ikke. Jeg føler meg annerledes pga av det. Jeg har liksom ikke noe nettverk osv., og er bare med meg selv.

Anonymkode: 9cc68...579

Jeg bor alene hvis det er det du mener.  Jeg har familie, men ikke her jeg bor.  Jeg har venner og kollegaer her, men covid perioden har vært ensom.  Det er langt fra at jeg føler meg annerledes.  Det er mange som lever slik jeg gjør.

Savannah skrev (2 timer siden):

Jeg bor alene hvis det er det du mener.  Jeg har familie, men ikke her jeg bor.  Jeg har venner og kollegaer her, men covid perioden har vært ensom.  Det er langt fra at jeg føler meg annerledes.  Det er mange som lever slik jeg gjør.

Tror nok TS tenker på å være helt alene, uten familie, venner, kolleger eller andre.

Anonymkode: 52123...8d9

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror nok TS tenker på å være helt alene, uten familie, venner, kolleger eller andre.

Jts, jeg har familie og slektninger men snakker ikke mye med dem. Jeg jobber ikke, så har ikke kollegaer.

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jts, jeg har familie og slektninger men snakker ikke mye med dem. Jeg jobber ikke, så har ikke kollegaer.

høres ut som vi er i ganske lik situasjon. Har noen fjerne slekninger på andre siden av landet, men ingen venner, kollegaer eller sånt.

Anonymkode: 89f50...d6f

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke altså. Bare føler meg litt rar i forhold til andre, og virker som om andre også synes jeg er rar

Jeg synes selv jeg er rar og at andre i  samme situasjon er rare. Det vanlige er jo å ha et sosialt behov man ønsker å få dekket hver dag, men dette behovet har jeg aldri hatt, selv ikke da jeg var barn.

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg synes selv jeg er rar og at andre i  samme situasjon er rare. Det vanlige er jo å ha et sosialt behov man ønsker å få dekket hver dag, men dette behovet har jeg aldri hatt, selv ikke da jeg var barn.

Har du aspergers?

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bryr meg ikke altså. Bare føler meg litt rar i forhold til andre, og virker som om andre også synes jeg er rar

Bryr deg du om at andre synes du er rar?  Er du fornøyd med din tilværelse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...