UtakknemligDiva Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Hva som er vanlig vet jeg ikke lenger. Leser man her inne og på nett så skulle man tro man var unormal om man er lykkelig flere dager på rad. Mine dager er Ok. Vet ikke om det er 30-års alderen som har slått inn eller om det er medisinene, men har slått meg litt til ro med at livet er opp og ned og «normalen» er kanskje ganske kjedelig. Uansett hvor interessant hverdagen skulle bli, så vil jeg nok etter hvert finne det kjedelig og. Endret 9. februar 2022 av 90tallsbarn 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465139-hvordan-er-dagene-dine/page/2/#findComment-4078472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Dagene mine er ganske rolige og like. Litt kjedelige , men helt ok likevel. Samboeren har ikke hjemmekontor lenger, men det har jeg. To ganger i året sitter jeg med en jobb som krever veldig konsentrasjon i en måned av gangen. I kontorlandskapet hos oss er det høylydt og jeg blir distrahert, så jobber bedre uten lyder rundt meg. Gleder meg til å bli ferdig og kunne være litt sosial på jobben igjen. Men det er også deilig å slippe reiseveien nå om vinteren. I lunsjen pusler jeg litt med husarbeid. Tar ut av oppvaskmaskinen, henger opp tøy, bretter sammen tøy eller det som trengs å gjøres til en hver tid. Noen ganger tar jeg meg en tur ut for å bevege meg. Når jeg er ferdig på jobb, lager jeg middag. Samboeren er hjemme ca 17.00 og da spiser vi. Samboeren rydder av bordet og vi setter oss og leser oss opp på nyheter før vi enten går en lengre kveldstur eller drar hver for oss og trener på treningsstudioet. Han på Sats med en kompis og jeg på Evo. Etterpå dusj og tv før vi tusler i seng. Sånn er stort sett hver dag. Høres det ikke spennende ut ? 😀 I helgene lever litt mer. De to siste helgene har vi vært ute og spist på restaurant med forskjellige venner. Ellers går vi også lange turer I helgene eller går på ski når det er skiføre. Til helga som kommer er det morsdag, så da tenker vi å besøke moren min. Ellers bor også eldstedatteren og svigersønn i samme by, så hender vi treffer dem også, men de er ofte travelt opptatt med sitt. Sønnene våre studerer andre steder i landet, så vi ser dem ikke ofte. Sist var i jula. Yngstedatteren ble ferdig i militæret til jul, så hun flakser litt mellom oss og faren slik det passer henne. Til høsten begynner hun å studere, så da blir hun borte igjen. Slik har livet mitt blitt nå Veldig rolig, veldig annerledes fra da jeg hadde små barn og døgnet ikke hadde nok timer. Jeg trives med livet sammen med samboeren og godt er det, for det er mye bare oss to nå 😀 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465139-hvordan-er-dagene-dine/page/2/#findComment-4078521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg har stort sett gode dager. Det betyr ikke at jeg aldri er sliten og lei eller livet mitt er fritt for motgang og sorger, men alle dager har sine høydepunkter, jeg ler godt flere ganger daglig og har det for det meste bra. Skal innrømme at jeg sjelden kjenner så veldig godt etter hvordan ting føles. Jeg flyter nå bare med og ser hva som skjer. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465139-hvordan-er-dagene-dine/page/2/#findComment-4078811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.