Gå til innhold

Valg av refinansiering långiver...

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt remember hittil. Har vært meget fornøyd med dem. Men har ønske om å samle to lån som jeg har. 

Har sendt inn søknad , og fått tilbud fra:

North mill bank som tilbyr 8,76 prosent effektiv rente på et lån på 96 070 kr over 5 år. Ingen gebyrer utenom dette. 

Har fått tilbud av remember om et lån på samme beløp med rente på 11,45 prosent med etableringsgebyr på 750 kr. 

Har fått tilbud av Ya : effektiv rente 9,74 , på et lån på 99 000 kr  med 450 kr i etableringsgebyr og termingebyr på  30 kr. 

Dette er over 5 år på alle. 

Jeg har per dagsdato to lån fra remember. Største lån er på 82 132 kr med effektiv rente 10,42 prosent.  Er ferdig nedbetalt om 4 år og 9 måneder. Har et annet kredittkortlån på ca 14 000 kr med effektiv rente på 15 prosent. 

Er det lurt å refinansiere dette i et av lånetilbudene for å få bedre økonomisk oversikt som jeg skrev over? Hvilke bank og tilbud virker best i såtilfelle? 

Vet at lån er noe dritt. Lånet var oppi 150 000 kr men har klart å komme meg nedover til ca 96 000. Men fordelt på to lån. 

Anonymkode: 6a5d3...280

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465151-valg-av-refinansiering-l%C3%A5ngiver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har brukt remember hittil. Har vært meget fornøyd med dem. Men har ønske om å samle to lån som jeg har. 

Har sendt inn søknad , og fått tilbud fra:

North mill bank som tilbyr 8,76 prosent effektiv rente på et lån på 96 070 kr over 5 år. Ingen gebyrer utenom dette. 

Har fått tilbud av remember om et lån på samme beløp med rente på 11,45 prosent med etableringsgebyr på 750 kr. 

Har fått tilbud av Ya : effektiv rente 9,74 , på et lån på 99 000 kr  med 450 kr i etableringsgebyr og termingebyr på  30 kr. 

Dette er over 5 år på alle. 

Jeg har per dagsdato to lån fra remember. Største lån er på 82 132 kr med effektiv rente 10,42 prosent.  Er ferdig nedbetalt om 4 år og 9 måneder. Har et annet kredittkortlån på ca 14 000 kr med effektiv rente på 15 prosent. 

Er det lurt å refinansiere dette i et av lånetilbudene for å få bedre økonomisk oversikt som jeg skrev over? Hvilke bank og tilbud virker best i såtilfelle? 

Vet at lån er noe dritt. Lånet var oppi 150 000 kr men har klart å komme meg nedover til ca 96 000. Men fordelt på to lån. 

Tilbudet fra North Mill er best.

Anonymkode: 0f6f4...a8f

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det finnes et eget forum for Økonomi her. :)

Anonymkode: 04e43...39b

Fint at du opplyste det 😊. Takk. Jeg følte at denne tråden hører mer hjemme der. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tilbudet fra North Mill er best.

Anonymkode: 0f6f4...a8f

Det tror jeg også. Tror det tilbudet er det beste som jeg kan velge. Og at det er smart å samle lånene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...