Gå til innhold

Nå marxistiske Rødt landets tredje største parti

Anbefalte innlegg

https://frifagbevegelse.no/nyheter/rekordmaling-for-rodt-na-er-moxnes-storre-enn-vedum-6.158.851970.42c3b0a891

Skremmende. Moxnes er en ulv i fåreklær og folk lar seg lure. Kommunisme har aldri fungert. I siste valgkamp argumenterte Moxnes for å avvikle vår viktigste inntektskilde, altså olje og gassnæringen. Han vil nasjonalisere bankvesenet og industrien og han hevdet videre at folk som ansettes i privat næringsliv blir utbyttet. Og samtidig som landets inntekter vil krympe kraftig vil Rødt åpne grensene for en mangedobling av økonomiske migranter. Alt skal driftes offentlig. Hvor inntekter skal komme fra er utelatt fullstendig.

Anonymkode: c4597...5f8

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

https://frifagbevegelse.no/nyheter/rekordmaling-for-rodt-na-er-moxnes-storre-enn-vedum-6.158.851970.42c3b0a891

Skremmende. Moxnes er en ulv i fåreklær og folk lar seg lure. Kommunisme har aldri fungert. I siste valgkamp argumenterte Moxnes for å avvikle vår viktigste inntektskilde, altså olje og gassnæringen. Han vil nasjonalisere bankvesenet og industrien og han hevdet videre at folk som ansettes i privat næringsliv blir utbyttet. Og samtidig som landets inntekter vil krympe kraftig vil Rødt åpne grensene for en mangedobling av økonomiske migranter. Alt skal driftes offentlig. Hvor inntekter skal komme fra er utelatt fullstendig.

Du synes høyre, frp og deres fløy eller AP/sv har gjort det så forrykende bra mener du?

Anonymkode: a9063...e21

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du synes høyre, frp og deres fløy eller AP/sv har gjort det så forrykende bra mener du?

Ja, jeg mener det meste er bedre enn politikken til Rødt.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg mener det. Norge er et av verdens beste land å bo i, og ingen av partiene du nevner har program som ville gjort oss til et misslykket og fattig land.

I den store sammenhengen er ikke SV og Frp så forskjellige.

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden):

De er ett parti med totalitære røtter. De får aldri min stemme. Dette er nok stort sett protestvelgere. Så dette kan snu før neste valg.

Det tror jeg også. Jeg tror mange i venstrefløyene i AP/SV er skuffet over den nye regjeringen.

Litt fordi strømkrisen traff akkurat nå og det kanskje var urealistiske forventninger til at Støre & Co skulle fikse det.

Rødt har ikke noe ansvar, og kan alltid overby AP når det gjelder å dele ut penger eller ta de rike (dvs næringslivet)

Grendel skrev (14 minutter siden):

Det tror jeg også. Jeg tror mange i venstrefløyene i AP/SV er skuffet over den nye regjeringen.

Litt fordi strømkrisen traff akkurat nå og det kanskje var urealistiske forventninger til at Støre & Co skulle fikse det.

Rødt har ikke noe ansvar, og kan alltid overby AP når det gjelder å dele ut penger eller ta de rike (dvs næringslivet)

Helt enig.

Så det veldig godt på Frp da de kom i regjering første gang. Da var mange av lovnadene fort glemt. Det er helt klart lettere å sitte i opposisjon. Da kan de love i øst og vest.

emilie321 skrev (12 minutter siden):

Det er helt klart lettere å sitte i opposisjon. Da kan de love i øst og vest.

Akkurat det hadde jeg tenkt å skrive også. Det blir noe annet når man sitter med samarbeidspartnere, budsjettansvar o.l. Både SV og FrP har vært gjennom den prosessen på 2000-tallet. 

Grendel skrev (4 timer siden):

laban skrev (4 timer siden):

Akkurat det hadde jeg tenkt å skrive også. Det blir noe annet når man sitter med samarbeidspartnere, budsjettansvar o.l. Både SV og FrP har vært gjennom den prosessen på 2000-tallet. 

Litt av denne grunn liker jeg disse «100-dager-etter»-målingene. Det er for lett å tøffe seg og love gull i opposisjon, og de fortjener å bli konfrontert med og få reaksjoner på brutte løfter i form av protest-målinger.

Forøvrig er jeg enig med Drømmeautomaten, Vedum skremmer meg langt mer enn Moxnes noen gang vil gjøre. 

Endret av Kayia
Kayia skrev (1 time siden):

Forøvrig er jeg enig med Drømmeautomaten, Vedum skremmer meg langt mer enn Moxnes noen gang vil gjøre. 

Jeg støtter også denne. Hadde håp...men...

Annonse

Kayia skrev (1 time siden):

Som sagt, Moxnes er en ulv i fåreklær. Partiprogrammet til Rødt burde skremme deg langt mer enn Sp sitt.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er det som skremmer dere når det gjelder Vedum?

Anonymkode: a10bd...519

Fyren virker helt lost. Bare fjoller og ler, og kan aldri svare på noe han blir spurt om. Hvordan han kunne bli både Sp-leder og finansminister er for meg et mysterium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...