Gå til innhold

Liker du den samme musikken nå, som du likte som tenåring/ung voksen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2 skrev (5 timer siden):

Det gjør jeg. Oppdager jeg noe nytt (og det er ofte) er det gjerne i samme sjanger.

Jeg liker ennå den sjangeren som da jeg var ung, men liker også mye klassisk nå.

Worriesome Plenty 2 skrev (6 timer siden):

Det gjør jeg. Oppdager jeg noe nytt (og det er ofte) er det gjerne i samme sjanger.

Ja jeg liker det samme år etter år,men noe er jeg lei av. 

Ja, jeg liker mye av det samme som jeg gjorde da, men har utvidet smakssansen en god del, til også å like jazz, tyngre rock, visesang, noe moderne klassisk musikk +++

Det jeg aldri har likt, er dansebandmusikk, det er det absolutt verste. Heller ikke klissete bedehussanger med terser gjennom hele verset og refrenget. Liker mye kirkemusikk, også det som er skikkelig gammelt. Før likte jeg ikke noe country, men nå er en del litt OK.

Når jeg kjører bil, har jeg ofte på NRK klassisk, NRK jazz eller Rock. Eller P1 eller P2 🙂

Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden):

Ja, mye av det - men så var jo den beste popmusikken fra 80-tallet også! ;) 

Noe har kommet til og noe har jeg sluttet å like. Jeg liker country og jeg liker noe danseband også. Visesang liker jeg og mye norsk musikk. :) Klassisk er ikke det jeg spiller i bilen, men det kan være fint som bakgrunnsmusikk, uten at jeg setter det på selv.

Annonse

Nicklusheletida

Ja, jeg liker mye av det samme. Som Lillemus sier. Den beste musikken ble laget på 80- tallet med Pink Floyd helt øverst. Men det har kommet til noen andre favoritter også. Amy er helt fantastisk. Trist at hun ødela livet sitt. 

Fordi min far spilte så mye klassisk musikk, lærte jeg tidlig å bli glad i det også. 

Men må legge til at mitt "morsmål" innen musikk er klassisk musikk ❤ Både mamma og pappa spilte mye klassisk for oss i oppveksten,  både på LP plater,  radio, piano (min mor) og tok oss med på konserter (mest min far). Jeg selv spilte klassisk piano gjennom hele oppveksten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...