Madelenemie Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Hei i hele den pågående konflikt, forstår jeg nok bedre Russland og Putin. syns sabelraslingen, ( som de fleste vet er skuespill) fra USA og NATOs side, er pinlig/flau/patetisk, alt fra retorikken til « truslene». Krigshissingen, måten de bruker media m.m syns dette russiske svar var forståelig: 16. februar 2022 kl. 18:16 NRK Stoltenberg latterliggjøres av russisk UD Utenriksdepartementet i Moskva sier de har mistet interessen for Natos generalsekretær Jens Stoltenberg. – Vi er ikke interessert, sier talsperson Maria Zakharova i russisk UD, ifølge det russiske nyhetsbyrået Ria. Hun beskriver onsdag Stoltenberg som en person som «enten er Natos generalsekretær eller bankmann». – Jeg har ikke funnet ut av det ennå. Men russerne er uansett ikke interessert i uttalelsene hans, ifølge Zakharova. – Dette er ikke en person hvis uttalelser vil bli vurdert som seriøse argumenter i Moskva. Dette er en nedskutt Nato-flyger. Derfor vil vi fokusere på seriøs dialog, hvis våre vestlige partnere er klare for det. (NTB) bra svart!! Endret 16. februar 2022 av Madelenemie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465266-mest-p%C3%A5-b%C3%B8lgelengde-med-russerne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 Del Skrevet 16. februar 2022 Okei... Ja men da så. Anonymkode: 22385...3f1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465266-mest-p%C3%A5-b%C3%B8lgelengde-med-russerne/#findComment-4079379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Madelenemie skrev (8 timer siden): Hei i hele den pågående konflikt, forstår jeg nok bedre Russland og Putin. syns sabelraslingen, ( som de fleste vet er skuespill) fra USA og NATOs side, er pinlig/flau/patetisk, alt fra retorikken til « truslene». Krigshissingen, måten de bruker media m.m syns dette russiske svar var forståelig: 16. februar 2022 kl. 18:16 NRK Stoltenberg latterliggjøres av russisk UD Utenriksdepartementet i Moskva sier de har mistet interessen for Natos generalsekretær Jens Stoltenberg. – Vi er ikke interessert, sier talsperson Maria Zakharova i russisk UD, ifølge det russiske nyhetsbyrået Ria. Hun beskriver onsdag Stoltenberg som en person som «enten er Natos generalsekretær eller bankmann». – Jeg har ikke funnet ut av det ennå. Men russerne er uansett ikke interessert i uttalelsene hans, ifølge Zakharova. – Dette er ikke en person hvis uttalelser vil bli vurdert som seriøse argumenter i Moskva. Dette er en nedskutt Nato-flyger. Derfor vil vi fokusere på seriøs dialog, hvis våre vestlige partnere er klare for det. (NTB) bra svart!! Putin snakker hele tiden om at de ønsker dialog. Zakharova sier også at de er klare for "seriøs dialog" rett etter å ha kalt NATO-sjefen bankmann og nedskutt pilot. Dessuten at de ikke er interessert i uttalelsene til NATO-sjefen. Da blir det ingen dialog. Nei, jeg synes ikke Zakharova traff helt blink med det utspillet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465266-mest-p%C3%A5-b%C3%B8lgelengde-med-russerne/#findComment-4079387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 17. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2022 Grendel skrev (2 timer siden): Putin snakker hele tiden om at de ønsker dialog. Zakharova sier også at de er klare for "seriøs dialog" rett etter å ha kalt NATO-sjefen bankmann og nedskutt pilot. Dessuten at de ikke er interessert i uttalelsene til NATO-sjefen. Da blir det ingen dialog. Nei, jeg synes ikke Zakharova traff helt blink med det utspillet. Hei! Mulig det, men det var vel Putin som kalte Stoltenberg en nedskutt pilot og det syns jeg var treffende. Dessuten må man huske at her er det kulturforskjeller. Russere har en mye sterkere og krassere måte å uttrykke seg på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465266-mest-p%C3%A5-b%C3%B8lgelengde-med-russerne/#findComment-4079401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.