Gå til innhold

Havnet i sykdomshelvette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her mer 40 i feber …. Men korona hurtigtest er negativ. Føler meg helt ute. Smerter i kroppen, vondt og frystokter med 2 ulltrøyer, en tights, sokker og genser og fryser intenst. Oljeovnen har stått på full styrke siden kl 08 i dag…. Hadde bare behov for og klage litt, nå synd jeg litt synd på meg selv. 

Skrevet
hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Ligger her mer 40 i feber …. Men korona hurtigtest er negativ. Føler meg helt ute. Smerter i kroppen, vondt og frystokter med 2 ulltrøyer, en tights, sokker og genser og fryser intenst. Oljeovnen har stått på full styrke siden kl 08 i dag…. Hadde bare behov for og klage litt, nå synd jeg litt synd på meg selv. 

God bedring!

Skrevet
hipohopp2022 skrev (23 minutter siden):

God bedring! De hutigtestene kan vise negativ selv om det er corona. 

Skrevet

Det er lov å synes synd på selv selv når man er syk :)

Håper du kommer deg greit gjennom sykdomsforløpet ❤️ 

Gjest Liviane
Skrevet
hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Takk. Fikk positiv test i kveld

God bedring til deg også, og til alle andre Covid-syke! Virker som om det er noen her nå. 

Skrevet

Ja, god bedring til alle med Covid her!

Anonymkode: 712f4...766

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...