Gå til innhold

Hvem mente at Putin ikke var psykopat igjen?

Anbefalte innlegg

Tror de må tygge i seg den meningen igjen altså. 

Nå mener UK Boris at Russland planlegger den største europeiske krigen siden 1945. Jeg får ikke lagt ut linken av en eller annen grunn, men leste det nettopp.

Anonymkode: 6b80b...08d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi snakker om det på skolen også.  

10:07 

– Det er stor grunn til å vere bekymra

Forsvarsminister Odd Roger Enoksen (Ap) er ikkje samd med Boris Johnson i at Russland ser ut til å planlegge den største krigen i Europa sidan 1945.

– Nei, det kan vi ikkje seie. Det er klart at grensa mellom fred og krig kan vere vanskeleg, seier Enoksen til NRK.

Johnson seier i eit intervju med BBC at «Alle teikna er at planen alt på nokon måtar har byrja».

Men Enoksen er samd i at situasjonen er alvorleg.

– Det er stor grunn til å vere bekymra. Det er heilt opplagt at dersom Russland skulle finne på å gå til invasjon av Ukraina, så har det store konsekvensar for heile Europa.

https://www.nrk.no/nyheter/ukraina-1.11480927

Annonse

Historie læreren min sier han ikke er så bekymret, men samfunn læreren sier Putin er psykopat og at vi alle må være bekymret nå fordi det ikke er lett å vite hva psykopater vil finne på. Jeg er redd det blir WW3! Eller storkrig i Europa som han Boris mener!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...