morsan Skrevet 20. februar 2022 Del Skrevet 20. februar 2022 Nå har jeg sett Tindersvindleren, og det var fantastisk bra laget. Merket jeg fikk høy puls og ble stresset på de unge damenes vegne. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Nå har jeg også sett Tinder-svindleren. Jeg føler for så vidt på den samme sympatien med ofrene som dere andre gjør det er jo vondt å bli så rundlurt som de er. Samtidig tenker jeg nok litt annerledes når det kommer til hvorvidt de har vært naive. Det er én ting å la seg rive med på et eventyr sammen med en som lever helt annerledes enn seg selv, å sveve på en gylden sky en stund og la seg dulle med som en prinsesse, og jeg mener virkelig at man ikke skal innrette seg i livet basert på et "de jeg ikke kjenner er sikkert løgnere, svindlere eller har onde hensikter". Men - altså MEEEN - når det kommer til å gå på "kan du ta opp et gigasvært lån og sende det til meg som er i Scweiiitzz fordi jeg har et bla-bla-bla-problem som bare du my love kan hjelpe meg med, og så GJØRE det - hos kredittbanker??? det er meg KOMPLETT umulig å forstå Jeg ville jo faktisk frarådet en venninne å ta opp forbrukslån på flere hundre tusen for å hjelpe en spillegal EKTEMENN gjennom tiår jeg, pengeproblem må jo løses uten at en setter seg selv i bunnløs gjeld. Det var flere steder underveis hvor jeg tenkte "whaaaat", feks når hun ble med i privatfly etter ett døgns (!) bekjentskap, men også når hun selv tok opp lån etter lån samtidig som han og et helt team som tilsynelatende var stor fare festet BIG TIME i LA, Dubai, Zurich, Istanbul, Johannesburg etc. Jeg ville stusset over hvorfor han ikke jobbet knallhardt for å SKAFFE penger istedenfor å BRUKE penger når han var så i beita, og ville aldri tatt opp lån for å finansiere hans fester. Jeg ville dessuten stusset over min kjærestes behov for å ha så mange bikinikledte venninner med champagnesmil rundt seg, både med og uten overhengende fare for eget liv. Sist men ikke minst stusser jeg på hvor disse kvinnene har vært når resten av verden har gjentatt at "ta A L D R I opp lån og send utenlands til en mann, typ a l d r i?. Og hvor var de da folk sa at "upålitelige folks klokker er mest sannsynligvis like FAKE som dem selv"? Nei jeg skjønner nada, jeg syns de har vært svært naive, og jeg vet at dette aldri ville kunne skjedd meg. Leste forresten denne artikkelen og tenker at, ja - selvfølgelig blir hun såret over at han ikke har endret seg fullstendig og blitt et sorgfullt og angrende menneske som gjerne skulle gjort opp for seg. Hun forventet sikkert at han skulle lære noe av å bli satt i fengsel. Jeg derimot tenker at SELVFØLGELIG blir han ikke lei seg, han er sannsynlig blottet for samvittighet og føler ingen anger, og mest sannsynlig er det snakk om en eller annen form for antisosial personlighetsforstyrrelse her. Jeg stusser over at hun ENNÅ ikke har tenkt den tanken selv. Jaja, der fikk jeg blåst ut gitt Hilsen og bjeff fra Kayia 4 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 22. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2022 Kayia skrev (1 time siden): Nå har jeg også sett Tinder-svindleren. Jeg føler for så vidt på den samme sympatien med ofrene som dere andre gjør det er jo vondt å bli så rundlurt som de er. Samtidig tenker jeg nok litt annerledes når det kommer til hvorvidt de har vært naive. Det er én ting å la seg rive med på et eventyr sammen med en som lever helt annerledes enn seg selv, å sveve på en gylden sky en stund og la seg dulle med som en prinsesse, og jeg mener virkelig at man ikke skal innrette seg i livet basert på et "de jeg ikke kjenner er sikkert løgnere, svindlere eller har onde hensikter". Men - altså MEEEN - når det kommer til å gå på "kan du ta opp et gigasvært lån og sende det til meg som er i Scweiiitzz fordi jeg har et bla-bla-bla-problem som bare du my love kan hjelpe meg med, og så GJØRE det - hos kredittbanker??? det er meg KOMPLETT umulig å forstå Jeg ville jo faktisk frarådet en venninne å ta opp forbrukslån på flere hundre tusen for å hjelpe en spillegal EKTEMENN gjennom tiår jeg, pengeproblem må jo løses uten at en setter seg selv i bunnløs gjeld. Det var flere steder underveis hvor jeg tenkte "whaaaat", feks når hun ble med i privatfly etter ett døgns (!) bekjentskap, men også når hun selv tok opp lån etter lån samtidig som han og et helt team som tilsynelatende var stor fare festet BIG TIME i LA, Dubai, Zurich, Istanbul, Johannesburg etc. Jeg ville stusset over hvorfor han ikke jobbet knallhardt for å SKAFFE penger istedenfor å BRUKE penger når han var så i beita, og ville aldri tatt opp lån for å finansiere hans fester. Jeg ville dessuten stusset over min kjærestes behov for å ha så mange bikinikledte venninner med champagnesmil rundt seg, både med og uten overhengende fare for eget liv. Sist men ikke minst stusser jeg på hvor disse kvinnene har vært når resten av verden har gjentatt at "ta A L D R I opp lån og send utenlands til en mann, typ a l d r i?. Og hvor var de da folk sa at "upålitelige folks klokker er mest sannsynligvis like FAKE som dem selv"? Nei jeg skjønner nada, jeg syns de har vært svært naive, og jeg vet at dette aldri ville kunne skjedd meg. Leste forresten denne artikkelen og tenker at, ja - selvfølgelig blir hun såret over at han ikke har endret seg fullstendig og blitt et sorgfullt og angrende menneske som gjerne skulle gjort opp for seg. Hun forventet sikkert at han skulle lære noe av å bli satt i fengsel. Jeg derimot tenker at SELVFØLGELIG blir han ikke lei seg, han er sannsynlig blottet for samvittighet og føler ingen anger, og mest sannsynlig er det snakk om en eller annen form for antisosial personlighetsforstyrrelse her. Jeg stusser over at hun ENNÅ ikke har tenkt den tanken selv. Jaja, der fikk jeg blåst ut gitt Hilsen og bjeff fra Kayia Mange gode poeng. Jeg er så vinglete av meg i denne saken. Blir jo enig med flere av dere, for så å bli enig med noen som ikke er enig med de jeg nettopp var enig i. 😛 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Glitter skrev (22 minutter siden): Mange gode poeng. Jeg er så vinglete av meg i denne saken. Blir jo enig med flere av dere, for så å bli enig med noen som ikke er enig med de jeg nettopp var enig i. 😛 Det er ikke sikkert at du vingler, men at du bare rett og slett som mange av oss andre klarer å se tingene fra flere kanter. Den har jo flere aspekter denne saken her, og tror det er ganske naturlig å både føle sympati med ofrene samtidig som at man også kan synes at de er noen store naive duster! 😅 Det er uansett ikke lett for noen av oss å stå utenfor og virkelig forstå hvorfor og hvordan de tenkte, følte og handlet. Endret 22. februar 2022 av Liviane 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 22. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2022 Liviane skrev (2 minutter siden): Det er ikke sikkert at du vingler, men at du bare rett og slett som mange av oss andre klarer å se tingene fra flere kanter. Den har jo flere aspekter denne saken her, og tror det er ganske vanlig å både føle sympati med ofrene samtidig som at man også kan synes at de er noen store naive duster! 😅 Det er uansett ikke lett for noen av oss å stå utenfor og virkelig forstå hvorfor og hvordan de tenkte, følte og handlet. Sant nok. Det er jo en sak med flere sider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Kayia skrev (1 time siden): Nei jeg skjønner nada, jeg syns de har vært svært naive, og jeg vet at dette aldri ville kunne skjedd meg. De har vært naive, det kan alle være enige om og ikke minst dem selv. Men, når du sier at det aldri ville kunne skjedd deg så lukter det arroganse og liten innsikt i menneskelig natur. Vi må huske på at vi ser bildet ETTERPÅ. Vi ser ikke fremgangsmåten når det skjer. Kvinner har blitt forelsket før og kommer til å bli det videre. Å stole blindt på et annet menneske har skjedd i alle tidsepoker. Selvfølgelig i etterpåklokskapens lys så er dette så mye galskap at man rister på hodet. Det er ingen som ville ha rådet dem til å låne mannen penger, men de diskuterte det heller ikke med noen. Å bli blendet av luksus tror jeg mange kunne blitt og å hoppe opp i privatfly med en kjekk mann som gir seg ut for å være styrtrik er et eventyr, og hvem vil ikke oppleve eventyr? Jeg er nok for gammel til å havne i klørne på en slik eventyrlig type, men jeg fikk sist i dag venneforespørsel fra en som bodde i Aleppo i Syria og jobbet for FN😆. Jeg er så lei av disse "heltene" i Syria som ikke kan engelsk engang selvom de kaller seg amerikanske og gir seg ut for å ha topputdannelse. En skrev til meg engang, helt sikkert med google translate, og han var legedoktor. Det må være en som helbreder leger😁. Da skulle jeg heller hatt en prins på privat jetfly som serverte meg sjampagne og kaviar😜 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Savannah skrev (6 minutter siden): En skrev til meg engang, helt sikkert med google translate, og han var legedoktor. Det må være en som helbreder leger😁. 🤣 Jeg fikk venneforespørsel på insta av en som hadde brukt bilde av en kjendis som profilbilde... Hvor tett i pappen er det mulig å bli?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Savannah skrev (15 minutter siden): De har vært naive, det kan alle være enige om og ikke minst dem selv. Men, når du sier at det aldri ville kunne skjedd deg så lukter det arroganse og liten innsikt i menneskelig natur. Les innlegget mitt en gang til Jeg sier at det er én ting å la seg rive med på eventyrlige opplevelser sammen med noen som er helt ulik seg selv. Men -jeg VET at jeg A L D R I ville tatt opp lån for å hjelpe noen utenfor min egen nære kjerne, og definitivt ikke en jeg ikke kjente i det hele tatt. Faktisk ville jeg ikke tatt opp lån jeg ikke kunne betjene for min nærmeste familie engang, jeg ville forsøkt å hjelpe og rydde via alle andre metoder istedenfor. Dersom dette gjør at du syns jeg er arrogant og uklok så får jeg nesten bare leve med det Ellers har jeg det nok litt som Morsan sier, dvs Shania Twains ord kommer fort når sånne typer som Simon i denne saken gliser fra privatflyet - that don't impress me much Endret 22. februar 2022 av Kayia 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Lillemus skrev (7 minutter siden): 🤣 Jeg fikk venneforespørsel på insta av en som hadde brukt bilde av en kjendis som profilbilde... Hvor tett i pappen er det mulig å bli?! Jeg fikk av Mark Swanson som hadde brukt Jens Stoltenbergs bilder 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Kayia skrev (4 minutter siden): Jeg fikk av Mark Swanson som hadde brukt Jens Stoltenbergs bilder 🤣🤣🤣 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Kayia skrev (6 minutter siden): Les innlegget mitt en gang til Jeg sier at det er én ting å la seg rive med på eventyrlige opplevelser sammen med noen som er helt ulik seg selv. Samtitig VET jeg at jeg A L D R I ville tatt opp lån for å hjelpe noen utenfor min egen nære kjerne, og definitivt ikke en jeg ikke kjente i det hele tatt. Faktisk ville jeg ikke tatt opp lån jeg ikke kunne betjene for min nærmeste familie engang, jeg ville forsøkt å hjelpe og rydde via alle andre metoder istedenfor. Dersom dette gjør at du syns jeg er arrogant og uklok så får jeg nesten bare leve med det De følte at de kjente mannen og de stolte på han. Det er naivt, men kvinner har vært naive til alle tider. Muligheten for at min familie ville be meg om lån som løper på flere norske millioner er ganske mikroskopisk😄. Jeg synes svarene dine viser lite innsikt, og jeg forstår ikke hvorfor du må presisere hele tiden hva du ville, måtte og skulle gjort. Kvinner har vært banket halvt (og helt) ihjel av menn igjennom tiden. Hvor mange kvinner sier ikke at de aldri ville finne seg i det, men så skjer dette igjen og igjen. Jeg tror ikke et øyeblikk at dolfruer😆 er så prektige😇 at de ikke er menneskelige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Savannah skrev (14 minutter siden): De følte at de kjente mannen og de stolte på han. Det er naivt, men kvinner har vært naive til alle tider. Muligheten for at min familie ville be meg om lån som løper på flere norske millioner er ganske mikroskopisk😄. Jeg synes svarene dine viser lite innsikt, og jeg forstår ikke hvorfor du må presisere hele tiden hva du ville, måtte og skulle gjort. Kvinner har vært banket halvt (og helt) ihjel av menn igjennom tiden. Hvor mange kvinner sier ikke at de aldri ville finne seg i det, men så skjer dette igjen og igjen. Jeg tror ikke et øyeblikk at dolfruer😆 er så prektige😇 at de ikke er menneskelige. Jeg får bare leve med at du leser det jeg skriver på denne måten, men syns det er noe rart at du ikke greier å akseptere at jeg setter en absolutt grense ved å ta opp lån jeg ikke kan betjene, samt å sende penger til noen jeg føler at jeg kjenner uten at jeg gjør det. Men der går altså min grense, helt inntil jeg evt skulle ha en pistol rettet mot tinningen (men da er det ikke frivillig lenger). 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg tenker også at det ville jeg aldri gjort. Samtidig så er dette en ganske unik situasjon. Dette er ikke det samme som hvis noen i ens familie har gjort noen dårlige valg og har fått stor gjeld de trenger hjelp med. Eller en "Nigeria-svindler" som ber deg sende noen euro slik at du kan motta arven fra hans grandonkel. Stor del av hensikten med at han tok dem med i privatfly, spanderte dyre hoteller, mat osv var for å overbevise dem om at han faktisk hadde penger. Penger på et nivå ingen av oss klarer å forestille oss en gang. Det beløpet han ba om var for ham, slik han presenterte seg selv, lommerusk og han hadde allerede vist det gjennom å bruke antagelig det dobbelte på de jentene på en helg. Det var derfor helt utenkelig for dem at han ikke kunne betale tilbake. I tillegg la han ut bilder med en skadet livvakt i ambulanse og bygget en historie (hvor han også hadde vist filmer fra overvåkingskamera, avisartikler osv) om at folk var ute etter ham pga bransjen han var i. Dette var ikke å hjelpe en bror som har spillet bort studielånet og ikke vil klare å betale deg tilbake. Dette er en styrtrik mann som har mer enn nok penger til å betale deg tilbake, men som trenger midlertidig hjelp fra deg for å overleve. Han var svært dyktig i det han gjorde og hvordan han bygget et slikt narrativ. 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Vhanja skrev (12 minutter siden): Han var svært dyktig i det han gjorde og hvordan han bygget et slikt narrativ. Jeg er helt enig med deg i det, men samtidig var det huller som burde fått alarmklokkene til å ringe her. Viktigst burde rådet om å aldri sende penger til noen du egentlig ikke kjenner være, men også det å aldri la noen manipulere deg til å tro at du har ansvar eller sitter på nøkkelen som skal løse andres uføre. Hva med å be "kjæresten" om å ta kontakt med faren sin - diamantkongen - disse beløpene burde da være lommerusk for han også? Evt en venn i samme miljø? Ellers tror jeg at jeg ville følt meg ubekvem om forhold ble så økonomisk skjeve som disse ble. Det er ikke bare det at jeg ikke liker at privatpersoner skal skylde meg noe, jeg liker heller ikke å føle at jeg skylder noen andre privatpersoner noe. Det ville jeg fort gjort om noen spanderte noe på meg i denne størrelsesorden. Endret 22. februar 2022 av Kayia 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Kayia skrev (2 minutter siden): Jeg er helt enig med deg i det, men samtidig var det huller som burde fått alarmklokkene til å ringe her. Viktigst burde rådet om å aldri sende penger til noen du egentlig ikke kjenner være, men også det å aldri la noen manipulere deg til å tro at du har ansvar eller sitter på nøkkelen som skal løse andres uføre. Hva med å be "kjæresten" om å ta kontakt med faren sin - diamantkongen - disse beløpene burde da være lommerusk for han også? Evt en venn i samme miljø? Ellers tror jeg at jeg ville følt meg ubekvem om forhold ble så økonomisk skjeve som disse ble. Det er ikke bare det at jeg ikke liker at privatpersoner skal skylde meg noe, jeg liker heller ikke å føle at jeg skylder noen andre privatpersoner noe. Det ville jeg fort gjort om noen spanderte noe på meg i denne størrelsesorden. Jeg er helt enig i alt du skriver her. Jeg tror bare det er veldig enkelt for oss å se dette klart og ha alle rette svarene fra sofaen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Vhanja skrev (7 minutter siden): Jeg er helt enig i alt du skriver her. Jeg tror bare det er veldig enkelt for oss å se dette klart og ha alle rette svarene fra sofaen. Jeg ser poenget ditt, men samtidig har jeg 50 års erfaring med å sette grensen akkurat ved å blande penger og vennskap/forhold, og at det har funket fint for meg Endret 22. februar 2022 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Kayia skrev (Akkurat nå): Jeg ser poenget ditt, men samtidig har jeg 50 års erfaring med å sette grensen akkurat ved å blande penger og vennskap/forhold, og det har funket fint for meg Men det hjelper ikke at det funker for deg og meg når det tydelig fortsatt er mange det ikke funker for. Det er de som da trenger hjelp - forebyggende hjelp slik at de ikke går på slikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Vhanja skrev (Akkurat nå): Men det hjelper ikke at det funker for deg og meg når det tydelig fortsatt er mange det ikke funker for. Det er de som da trenger hjelp - forebyggende hjelp slik at de ikke går på slikt. Men diskusjonen gikk videre til å handle om at jeg er arrogant fordi jeg sier at dette aldri kunne skjedd meg, og det må det være lov å si. Når det kommer til forebygging syns jeg det sies igjen og igjen hele tiden jeg, at man ikke skal sende penger til utlandet. Jeg syns det er snedig og smått utrolig at det fremdeles finnes et "marked" for sånne som Simon Levine, til og med etter at han er en kjent svindler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Kayia skrev (24 minutter siden): Jeg er helt enig med deg i det, men samtidig var det huller som burde fått alarmklokkene til å ringe her. Viktigst burde rådet om å aldri sende penger til noen du egentlig ikke kjenner være, men også det å aldri la noen manipulere deg til å tro at du har ansvar eller sitter på nøkkelen som skal løse andres uføre. Hva med å be "kjæresten" om å ta kontakt med faren sin - diamantkongen - disse beløpene burde da være lommerusk for han også? Evt en venn i samme miljø? Ellers tror jeg at jeg ville følt meg ubekvem om forhold ble så økonomisk skjeve som disse ble. Det er ikke bare det at jeg ikke liker at privatpersoner skal skylde meg noe, jeg liker heller ikke å føle at jeg skylder noen andre privatpersoner noe. Det ville jeg fort gjort om noen spanderte noe på meg i denne størrelsesorden. Når man er forelsket føler man at man kjenner sin kjære til bunns. Det er menneskelig natur at man er tillitsfull i denne fasen. For enkelt å si at man selv ville vært mye mer fornuftig uansett. Og ja, jeg fikk med meg at jentene var altfor naive og at de lot seg blende av blingbling. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Ekstra skrev (34 minutter siden): Når man er forelsket føler man at man kjenner sin kjære til bunns. Det er menneskelig natur at man er tillitsfull i denne fasen. For enkelt å si at man selv ville vært mye mer fornuftig uansett. Og ja, jeg fikk med meg at jentene var altfor naive og at de lot seg blende av blingbling. Passet mitt har fått frieri, men passet sa nei. Det er lenge siden, men det var en asylsøker som var femten år yngre enn meg som fridde til passet. Jeg tror virkelig at han var fasinert av meg og ikke bare av passet, men det var passet som ble fridd til. Jeg har fått en annen forståelse for pass som sier ja etter dette. I mitt tilfelle hadde jeg barn å ta vare på. Hvis ikke jeg hadde hatt det så hadde passet kanskje svart annerledes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465316-tinder-svindleren/page/3/#findComment-4080877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.