Gå til innhold

Noen andre som sliter med å sove?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommerblomsten9
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Da ble det noen timer søvn på deg i natt i alle fall. :) 

Ja. Er det forresten rettferdig at jeg kutter ut kontakten med venninna mi som sover 15 timer? Klarer ikke å ha kontakt med henne å være venn med henne lengre, pga hun forstår ikke hvor sliten jeg er. Hun legger seg kl 21-22, og sover helt til kl 11-12 på morgenen. Takler det ikke

Annonse

Sommerblomsten9 skrev (21 minutter siden):

Ja. Er det forresten rettferdig at jeg kutter ut kontakten med venninna mi som sover 15 timer? Klarer ikke å ha kontakt med henne å være venn med henne lengre, pga hun forstår ikke hvor sliten jeg er. Hun legger seg kl 21-22, og sover helt til kl 11-12 på morgenen. Takler det ikke

Skal du kutte kontakt med din venninne pga hun sover mer enn deg?

Sommerblomsten9 skrev (1 time siden):

Jeg synes du skal kutte kontakten med henne og alle andre venner du har som er så frekke at de sover.

Deretter fortsetter du med å ikke ta kontakt med fastlegen, ikke svare når legevakten ringer og ikke åpne om ambulansen ringer på døra.

Da har du enda mer tid til å sitte på så mange forum du finner og skrive at du pga søvnmangel nå heller ikke har venner og helsesystemet hjelper deg ikke. (Bare ignorer at de står og banker på døren din). 

Jeg har absolutt tro på at hvis du bare skriver enda flere tråder hvor du gjentar det samme enda noen ganger, så vil du bli bedre. 

Anonymkode: 5a5e2...97d

Sommerblomsten9
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg synes du skal kutte kontakten med henne og alle andre venner du har som er så frekke at de sover.

Deretter fortsetter du med å ikke ta kontakt med fastlegen, ikke svare når legevakten ringer og ikke åpne om ambulansen ringer på døra.

Da har du enda mer tid til å sitte på så mange forum du finner og skrive at du pga søvnmangel nå heller ikke har venner og helsesystemet hjelper deg ikke. (Bare ignorer at de står og banker på døren din). 

Jeg har absolutt tro på at hvis du bare skriver enda flere tråder hvor du gjentar det samme enda noen ganger, så vil du bli bedre. 

Anonymkode: 5a5e2...97d

Som sagt så vet jeg ikke engang om det var ambulansen som ringte på. Det sto ingen bil utenfor , bare en sykkel. Og de ringte ikke på flere ganger. Hva skal jeg si? Jeg har gitt opp. Har gitt opp pga det har pågått så lenge

Sommerblomsten9 skrev (1 time siden):

Det høres veldig merkelig ut å kutte ut en venn av en slik grunn, men det velger du jo selv.

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du problemer med vekten din pga det?

Anonymkode: 3e369...4f3

Veit ikke. Altså veier jo 50 kg og er 170, så nei men kommer nok til å få det. Siden går på en smell gang på gang og har gått opp 3 kg siden oktober... Er jo på en måte litt lubben.. siden har lite muskler. Folk synes det og så når legen spør sier jeg bare 65. 

snusmumeriken96 skrev (14 minutter siden):

Veit ikke. Altså veier jo 50 kg og er 170, så nei men kommer nok til å få det. Siden går på en smell gang på gang og har gått opp 3 kg siden oktober... Er jo på en måte litt lubben.. siden har lite muskler. Folk synes det og så når legen spør sier jeg bare 65. 

Du er på  ingen måte lubben og hvorfor lyver du for legen din? Du har jo en spiseforstyrrelse i tillegg til søvnproblemene, kan dette henge sammen tror du? At kroppen din blir så stresset av at den ikke får tilstrekkelig med næring at den ikke klarer å slappe av, men blir i alarmberedskap hele tiden?

snusmumeriken96
Lillemus skrev (15 minutter siden):

Du er på  ingen måte lubben og hvorfor lyver du for legen din? Du har jo en spiseforstyrrelse i tillegg til søvnproblemene, kan dette henge sammen tror du? At kroppen din blir så stresset av at den ikke får tilstrekkelig med næring at den ikke klarer å slappe av, men blir i alarmberedskap hele tiden?

Jeg spiser helt normalt som regel. Sliter vare med utseende mitt siden jeg ser ut som jeg gjør. Prøvde meg litt på lavkarbo, men det var ikke noe. Følte meg helt utmatta etter 3 dager på det, det var for en uke siden. Nå spiser jeg mindre karbohydrater da enn før, rundt 1-120 som regel. Før 200, spiste mye epler og bananer. 

Jeg lyver til fastlegen for han synes jeg er feit, og jeg vil fremstå som en ærlig person. Han skjønner jo jeg lyver ellers.

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Jeg spiser helt normalt som regel. Sliter vare med utseende mitt siden jeg ser ut som jeg gjør. Prøvde meg litt på lavkarbo, men det var ikke noe. Følte meg helt utmatta etter 3 dager på det, det var for en uke siden. Nå spiser jeg mindre karbohydrater da enn før, rundt 1-120 som regel. Før 200, spiste mye epler og bananer. 

Jeg lyver til fastlegen for han synes jeg er feit, og jeg vil fremstå som en ærlig person. Han skjønner jo jeg lyver ellers.

Jeg vil egentlig bare ha antidepressiva, men han vil bare gi meg antisykotika..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...