Gå til innhold

Noen som er god på å rime og vil hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
hipohopp2022 skrev (14 timer siden):

Jeg trenger hjelp til og lage et dikt på rim. Anledning en bursdag i morgen som jeg kanskje ikke får deltatt på siden jeg er innlagt på sykehus. Noen som er flink til dette?? 

Hei på deg, 

du er grei

vil du vre med meg

svar ja eller nei 

Dine bryster er fagre, 

de er ikke magre

møt meg i morgen. 😃😃😃😁😁

hipohopp2022 skrev (21 timer siden):

Jeg trenger hjelp til og lage et dikt på rim. Anledning en bursdag i morgen som jeg kanskje ikke får deltatt på siden jeg er innlagt på sykehus. Noen som er flink til dette?? 

Du må fortelle litt mer, da: Skal verset brukes bare hvis du ikke kan være med? Hvor gammel blir han / hun? Feires dagen hjemme eller "ute"? Er du venninne eller familie?

Hørt om gutten som var skikkelig dårlig til å rime, men likevel hadde bestemt seg for å skrive en hilsen på rim til bestevennens bursdag? Han satt og tygde på penna i et par timer før han endelig klarte det. På bursdagskortet sto: 

Jeg ønsker deg lykke og hell 

vennlig hilsen Kjell 

masse hilsener fra din gode venn Bjørnar 

morsan skrev (2 timer siden):

Jeg ønsker deg lykke og hell 

vennlig hilsen Kjell 

masse hilsener fra din gode venn Bjørnar 

En av mine favoritter også 😁 På min kant av landet er det en gjenganger til bryllup, og da går den sånn:

Ja så ble du gift til slutt

vennlig hilsen vennen Knut.

Hilsen Kjell

Kayia skrev (På 24.2.2022 den 22.54):

En av mine favoritter også 😁 På min kant av landet er det en gjenganger til bryllup, og da går den sånn:

Ja så ble du gift til slutt

vennlig hilsen vennen Knut.

Hilsen Kjell

🤣

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...