Gå til innhold

Hvis dol skulle bli borte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (13 timer siden):

Jeg ville savnet mange av folkene her, men jeg ville ikke fått fritidsproblem nei, så ofte er jeg ikke innom:) 

 

Ekstra skrev (13 timer siden):

Samme her, ville lurt på hvordan det gikk med flere, inkl. deg.

Skriver under på disse. Jeg har hatt lange perioder borte fra forumet før, så det vet jeg går greit. Men får jo da ikke vite hvordan det går med folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (18 minutter siden):

Det skulle jeg ha overlevd, men hadde nok tenkt innimellom på hvordan det går med de jeg " kjenner" :)

Jeg også. :) Hadde lurt på hvordan det går med treningen til Påskelilje og flere i den ukentlige treningstråden vår, om du og samboeren fikk kjøpt drømmehytta, om Stjernestøv endelig fikk kjøpt seg piggsko og mye mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (På 23.2.2022 den 21.31):

Jeg også. :) Hadde lurt på hvordan det går med treningen til Påskelilje og flere i den ukentlige treningstråden vår, om du og samboeren fikk kjøpt drømmehytta, om Stjernestøv endelig fikk kjøpt seg piggsko og mye mer. :)

Det kan jeg love deg at vi fikk. Vi er nybakte hytteeiere av en perfekt hytte på et perfekt sted. I hvert fall etter vår mening da. Vi har bare gått rundt og smilt hele uka 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (33 minutter siden):

Det kan jeg love deg at vi fikk. Vi er nybakte hytteeiere av en perfekt hytte på et perfekt sted. I hvert fall etter vår mening da. Vi har bare gått rundt og smilt hele uka 😀

Gratulerer så mye! :D Håper dere får mye glede av hytta deres i årene som kommer! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Gratulerer så mye! :D Håper dere får mye glede av hytta deres i årene som kommer! ❤️ 

Takk, det er vi helt sikre på at vi får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (14 timer siden):

Det kan jeg love deg at vi fikk. Vi er nybakte hytteeiere av en perfekt hytte på et perfekt sted. I hvert fall etter vår mening da. Vi har bare gått rundt og smilt hele uka 😀

Gratulerer:-) Da får du forhåpentligvis noen supre skisesonger fremover.  Jeg har ikke hytte, men har en snill venninne som i årevis har latt meg bruke hytta hennes i skisesongen - fungerer bra det også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
frosken skrev (30 minutter siden):

Gratulerer:-) Da får du forhåpentligvis noen supre skisesonger fremover.  Jeg har ikke hytte, men har en snill venninne som i årevis har latt meg bruke hytta hennes i skisesongen - fungerer bra det også;-)

Takk ! 😀 Ja, det er fint å ha tilgang til en hytte også og vi tenker også at vi vil dele på hytta til de vi er glade i og som måtte ønske å låne den. Det har vi snakket om og jeg har i hvert fall vært tydelig på at vi ikke kan kjøpe en slik hytte til bare oss selv. Det skal være en familiehytte som mange skal ha glede av og gjerne venner også. 

Jeg har selv vært veldig heldig å få låne en hytte gjennom jobben min som ligger bare et par steinkast unna der vi har kjøpt hytte nå. Den har vi brukt mye og vært veldig verdifullt for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (På 23.2.2022 den 10.44):

 

Skriver under på disse. Jeg har hatt lange perioder borte fra forumet før, så det vet jeg går greit. Men får jo da ikke vite hvordan det går med folk. 

Ja, er med på signeringen der. Jeg har litt for mye å fylle dagene med, så svært ofte rekker jeg ikke det jeg bør engang samtidig som jeg er dårlig til å prioritere det viktigste når jeg har lite energi, men å skrive opp lister for hva som skal gjøres fungerer fint.

Men jeg opplever det samme som deg - at det er trist å ikke følge folk og hva som skjer i deres liv. Og når jeg f.eks. nå har vært såpass lite innom DOL over 3-4 måneder i det siste, har jeg ikke rukket å lese meg opp. Og jeg orker ikke starte noe sted - det er for mye. Da får jeg ev. hoppe inn igjen i folks liv, om jeg bruker mer tid her igjen nå. Men det vet jeg ikke. Muli jeg blir borte igjen en stund - det er jo i seg et sunhetstegn at man har annet å ta seg til enn å sitte på et forum ;)

Men jeg tenker ofte på mange av dere. Også flere av anonyme brukere jeg har klart å følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Ja, er med på signeringen der. Jeg har litt for mye å fylle dagene med, så svært ofte rekker jeg ikke det jeg bør engang samtidig som jeg er dårlig til å prioritere det viktigste når jeg har lite energi, men å skrive opp lister for hva som skal gjøres fungerer fint.

Men jeg opplever det samme som deg - at det er trist å ikke følge folk og hva som skjer i deres liv. Og når jeg f.eks. nå har vært såpass lite innom DOL over 3-4 måneder i det siste, har jeg ikke rukket å lese meg opp. Og jeg orker ikke starte noe sted - det er for mye. Da får jeg ev. hoppe inn igjen i folks liv, om jeg bruker mer tid her igjen nå. Men det vet jeg ikke. Muli jeg blir borte igjen en stund - det er jo i seg et sunhetstegn at man har annet å ta seg til enn å sitte på et forum ;)

Men jeg tenker ofte på mange av dere. Også flere av anonyme brukere jeg har klart å følge.

Jeg har lagt merke til at du har vært her mindre, og har håpt det er fordi du har det bedre og ikke verre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...