Gå til innhold

For et unikt forum! Takk!!!

Anbefalte innlegg

Bøtteknotten

Hei! 
Jeg ville bare poste en takk 🌸 Oppdaget ikke dette forumet før sist uke, og har lest hinsides mye her siden det 😂 

For en takhøyde, og innstilling til medmennesker! Så mange spørsmål som får gode svar. Og ikke bare «jatte med», men gjerne tydelige og nesten irettesettende - men med omsorg likevel. Takk til alle som både deler, og som bruker tid til å svare. 

Jeg har hatt stor interesse og glede av å lese. Er ikke psykisk syk, men har likevel hatt en heftig periode siste to år (langtidssykemeldt/AAP) - som har toppet seg litt mentalt nå. Kjente behov for å fortelle legen min om noen særdeles dårlige valg jeg tar, som jeg er enormt skamfull for. Og trenger litt hjelp for å slutte med. Men etter å ha lest her inne, så har jeg fått en ny innsikt i hvordan «den andre» tenker, og spesielt om hvor viktig det er å være helt ærlig og ikke pynte på ting. Så jeg turte faktisk 😱 veldig ubehagelig, men jeg klarte det. Og hadde DEN gode samtalen. Fytti. Så igjen - tusen takk!!! ❤️

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465369-for-et-unikt-forum-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...