Gå til innhold

Hvilke interesser har du?

Anbefalte innlegg

Hvilke interesser har du? Hva bruker du fritiden din på?

Jeg fotograferer. Også maler jeg og strikker litt. Å fotografere har jeg gjort siden jeg var tenåring og det har på mange måter blitt min måte å uttrykke meg på. Er og veldig glad i å gå i fjellet og har planer om å være mer ute, gå flere turer, sove i telt og tenne bål i år. Ellers ser jeg på serier og hører en del på podcast og lydbøker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465400-hvilke-interesser-har-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lyseblå skrev (39 minutter siden):

Hvilke interesser har du? Hva bruker du fritiden din på?

Søm (syr det meste av klærne mine selv - som t-skjorter, gensere, skjørt, kjoler og truser), planter, gamle norske dukker, bøker, jogger litt og liker å gå tur. Har i grunnen ikke fritidsproblemer - problemet er heller at jeg har for lite fritid. :) Døgnet mitt skulle gjerne hatt flere timer!

Jeg gamer også  :) Ellers er jeg glad i å gå turer, jogge, fiske og skal ta opp hagearbeid til sommeren. Tegner også og har gjort det hele livet selv om jeg ikke har gjort det så mye de siste årene. Bruker også endel tid på å se på serier, særlig koreanske dramaserier er en favoritt.

Endret av hattifnattus
hattifnattus skrev (3 minutter siden):

Jeg gamer også  :) Ellers er jeg glad i å gå turer, jogge, fiske og skal ta opp hagearbeid til sommeren. Tegner også og har gjort det hele livet selv om jeg ikke har gjort det så mye de siste årene. Bruker også endel tid på å se på serier, særlig koreanske dramaserier er en favoritt.

Jeg har også fått litt dilla på koreanske dramaserier i det siste. Egentlig asiatisk film og TV da de har mye bra. 😃

Annonse

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg har også fått litt dilla på koreanske dramaserier i det siste. Egentlig asiatisk film og TV da de har mye bra. 😃

Ja de er ganske gode på å lage serier. Jeg fikk dilla for noen år siden og kom aldri ut av det. Var en "dweeb" i mine yngre år og så mye anime også migrerte jeg videre til andre  asiatiske serier med tiden 🤪🥰

Gjest Liviane
Fru2020 skrev (38 minutter siden):

Jeg synger i kor, hekle litt og så arbeider jeg med papir, scrapbooking, planners, art journals ol. Og så liker jeg godt å skrive, feks dikt.

Jeg driver også litt med hekling av og til. Heklet to babytepper i sommer :)

Annonse

Liviane skrev (Akkurat nå):

Jeg driver også litt med hekling av og til. Heklet to babytepper i sommer :)

Jeg driver og hekler babyteppe nå, men det går sakte. Har ingen å gi det til så motivasjonen er ikke på topp. Tenkte å begynne på en påskeløper i morgen 🐥

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...