Gå til innhold

Er det noen personvekter som viser riktig fettprosent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eller er alle personvekter feile når det kommer til dette? 

Anonymkode: 0110c...53b

Anyone? Hva med den d selger på tights.no? Noen som har god erfaring med den? 

AnonymBruker
Glitter skrev (58 minutter siden):

Jeg aner ikke. Skal aldri kjøpe meg en sånn vekt. Det hadde jeg blitt alt for opphengt i. 

ok, bare lurte for hsr kjøpt en sånn vekt en gang før, og den var jo hrlt elendig, så hadde jeg 10 i fettprosent også plutselig dagen etter er den på 67... ehehe..

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

ok, bare lurte for hsr kjøpt en sånn vekt en gang før, og den var jo hrlt elendig, så hadde jeg 10 i fettprosent også plutselig dagen etter er den på 67... ehehe..

Ja, ikke godt å si hvor mye man kan stole på de der. 

Annonse

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Ok. Jeg har lyst på en slik. 

Den sies å være bra den fra tights, og til en rimelig pris, da alle andre slike så må du opp på 7_800 minimum , men her får du får 300

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Den sies å være bra den fra tights, og til en rimelig pris, da alle andre slike så må du opp på 7_800 minimum , men her får du får 300

Jeg har mine tvil til at det skal være en god vekt til den prisen, men det er nå så...

Og hvorfor er dere så opptatte av fettprosenten deres? Om det er veldig viktig for dere så stikk heller på et treningssenter og få gjort det der, har ikke de slike vekter som er til å stole på da? Koster kanskje noen kroner å få gjort en slik scan, men om det er veldig viktig for dere så er det kanskje verdt det? Jeg hadde definitivt ikke stolt på en billig hjemmevekt.

Annonse

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (3 timer siden):

Hvis det blir usunt da er man syk eller noe. 

Det kan også trigge en besettelse. Jeg trodde aldri jeg skulle bli syk da jeg gikk på vekta og begynte å slanke meg for mange år siden,  men det skjedde dessverre.

Hvorfor trenger du en slik vekt?

Anonymkode: a1504...5d3

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 timer siden):

Jeg har mine tvil til at det skal være en god vekt til den prisen, men det er nå så...

Og hvorfor er dere så opptatte av fettprosenten deres? Om det er veldig viktig for dere så stikk heller på et treningssenter og få gjort det der, har ikke de slike vekter som er til å stole på da? Koster kanskje noen kroner å få gjort en slik scan, men om det er veldig viktig for dere så er det kanskje verdt det? Jeg hadde definitivt ikke stolt på en billig hjemmevekt.

Det er jo viktig å vite fettprosent,og ikke minst motiverende når man trener. Vekten sier ingen ting om helsen.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo viktig å vite fettprosent,og ikke minst motiverende når man trener.

Jeg kan ikke noe om vekter, men når du trener legger du på deg muskler, en vekt kan jo ikke vite om det er fett eller muskler du har lagt på deg, så jeg tviler på at det kan bli særlig nøyaktig med fettprosent da.

Anonymkode: 44b25...64a

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan ikke noe om vekter, men når du trener legger du på deg muskler, en vekt kan jo ikke vite om det er fett eller muskler du har lagt på deg, så jeg tviler på at det kan bli særlig nøyaktig med fettprosent da.

Anonymkode: 44b25...64a

De har jo en scan for fett for det samme på treningssenter bare billigere totalt sett med en slik vekt. 

hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

De har jo en scan for fett for det samme på treningssenter bare billigere totalt sett med en slik vekt. 

Du kan ikke sammenligne scan-vektene på treningssenteret som sikkert koster mange tusen kroner med en billig hjemmevekt... 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er jo viktig å vite fettprosent,og ikke minst motiverende når man trener. Vekten sier ingen ting om helsen.

Har ikke falt meg inn at det skal være interessant med mindre man driver med bodybuilding eller fitness.... Men for all del, om det er nyttig for deg så må du bare kjøpe en slik vekt. 😊

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...