AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg har vært med i yougov ca 5 år, og det slår meg hvor mye dustete og repeterende spørsmål man får om produkter. Feks skal du bedømme hva en influenser bør si om ett produkt som skal få deg til å kjøpe produktet. Akkurat som jeg ville la meg influere av en influenser som får betalt for å promotere ett produkt. På svarlisten er det bare affirmative svar, og ikke noe "jeg ville aldri stolt på en betalt influenser". Kort sagt slike spørreundersøkelser med mange slike spørsmål om det samme har gjort meg lei. Er det noe panel der man blir spurt om litt mer interessante ting? Det er ikke mye man "tjener", men det er nå greit med ett gavekort i ny og ned, men jeg føler yougov er for ensidig. Og jeg mistenker de noen ganger for å være skjult reklame, feks når de spør om kinofilmer. Og man må se trailere. Dette skjer ganske ofte. Anonymkode: 4d33c...8ce 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465554-er-du-med-i-noen-onlinepanel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.