Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal ha barn i juli, og etter jul reiser vi et år til utlandet pga at min mann skal delta på et prosjekt der nede. Jeg og barna skal være med, og deler av denne tiden blir i min fødselspermisjon. Min mann kan ikke ta en måneds fødselspermisjon der nede, hva er da våre muligheter? Kan han utsette den til vi kommer hjem, eller aller helst for vår del, kan de fire ukene overføres til meg?? (Vi vet jo at han f.eks kan ta de 4 ukene når barnet er et par mnd gammelt, dvs før vi drar til utlandet, men da må jo jeg være hjemme uansett pga amming, og jeg får jo heller ikke en jobb for 4 uker).

Mvh, Karianne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46557-fedrepermisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...