Gå til innhold

Jenter med mye sminke er pent?

Anbefalte innlegg

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den som får makt får også penger. Man får makt hvis man får alle kvinner til å tro at de må sminke seg og barbere seg og gå i spesielle klær. Da får de også penger p g a salg. 

Synes Pernille Sørensen har ganske fine sminkede øyne forresten. Hun er på tv nå. Men hun har ikke klint seg inn med fondation ihvertfall. Fondation er stygt. 

Anonymkode: 3435b...dbd

Hun er nok sminket, hvorfor skulle hun ikke ha det? 

Fortsetter under...

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Hun er nok sminket, hvorfor skulle hun ikke ha det? 

Alle på tv ( til og med menn ) får som regel foundation og et lag pudder i ansiktet for å jevne ut og dekke til kviser, blodårer, ugjevnheter, sprengte blodkar osv.

Anonymkode: e6db7...663

AnonymBruker
Ekstra skrev (10 minutter siden):

De fleste menn mener/tror kvinner er penest uten sminke. Det flertallet av menn ikke vet er at kvinner de mener er naturlig pene, oftest er godt sminket, bare på en diskret måte.

Nettopp. Dette opplever jeg hele tiden. Mange menn tror sminke betyr kakete Orange foundation, blå øyenskygge, rød leppestift og overdrevent mye rosa blush.

Jeg har menn på jobb som hardnakket påstår at jeg ikke har sminket meg når jeg har på 8 forskjellige produkter.  Jeg sminker meg bare diskret.

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nettopp. Dette opplever jeg hele tiden. Mange menn tror sminke betyr kakete Orange foundation, blå øyenskygge, rød leppestift og overdrevent mye rosa blush.

Jeg har menn på jobb som hardnakket påstår at jeg ikke har sminket meg når jeg har på 8 forskjellige produkter.  Jeg sminker meg bare diskret.

Nettopp!!

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kan ikke si jeg synes det er særlig pent når jenter bruker for mye sminke på huden i ansiktet. Huden blir seig og ekkel og slimete når det blir for mye slik fondation. Hva er pent med det, og når de skal kline må det jo smake bare dritt og parfyme? 🤮 Synes det er fint med litt på øynene kanskje for litt sminke synes jeg er fint men jeg skjønner ikke hva andre gutter ser i jenter som bruker dette kittet i ansiktet sitt. Jeg foretrekker litt mer vanlig hud og ikke hud som ser kunstig og kittet igjen og smaker parfyme. Det er ikke pent. 

Anonymkode: 3435b...dbd

Skal kvinner ha sterk farge som lyser opp så er det greit på øyeskygge o.l.   , men masse brunkrem o.l.   er ikke pent når ser at hele ansiktet er malet så  dråppe sminken i selve ansiktet bare ha maskara, øyeskygge og leppestift så er det mer enn bra nok med sminke .     Er jo ofte fint uten sminke også eller bare maskara aleine kan være ganske fint... 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 17.07):

Gutter vet ofte ikke hva lite og mye sminke er. Jeg har fått komplimenter for menn for at jeg går uten sminke når jeg er foundation, øyenskygge, eyeliner, mascara, brynspenn, blush, lip gloss osv. 😅

Tenker du på mye sminke som i kraftige farger? Det går an å ha mye sminken en fortsatt se ganske diskret ut, og man kan ha lite sminke som ser voldsom ut fordi man bruker for sterke ,harde farger.

Tenker han mener highliner... Eller hva det heter. Får alt av sminke til å se mye ut.. 

Anonymkode: 0be04...2eb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...