Gå til innhold

Negative symptomer?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Om du noen gang skulle hørt på det finnes det en for angst - > Noia. Uff… håper du klarer å slutte med det, det er skummelt og bli avhengig av. 

Ok. Det finnes om angst ja, kunne jo hørt på det da. Ja har fått en spray av legen som skal erstatte otrivin men har ikke prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hipohopp2022
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Det finnes om angst ja, kunne jo hørt på det da. Ja har fått en spray av legen som skal erstatte otrivin men har ikke prøvd. 

Og «styggen på ryggen» med onkel P. Har du hørt den sangen? Det er kanskje slik det er for deg med corona. At angsten blir virkeligheten og ingenting annet betyr noe oppi frykten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Og «styggen på ryggen» med onkel P. Har du hørt den sangen? Det er kanskje slik det er for deg med corona. At angsten blir virkeligheten og ingenting annet betyr noe oppi frykten. 

Ja har hørt den, beskriver mye den. Ja det stemmer nok det, men på en måte vil jeg bare få positiv test og bli ferdig med det. Så får jeg angst fordi jeg tenker sånn og, vil jo ikke ha det. På ingen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja har hørt den, beskriver mye den. Ja det stemmer nok det, men på en måte vil jeg bare få positiv test og bli ferdig med det. Så får jeg angst fordi jeg tenker sånn og, vil jo ikke ha det. På ingen måte. 

❤️❤️ forstår deg så godt. Den beskriver hvordan angst virker på kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

❤️❤️ forstår deg så godt. Den beskriver hvordan angst virker på kroppen. 

Takk ❤️ Ja sant det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Sliter med å sove nå,to med corona i hus og jeg må ut å handle i morgen. Denne angsten er ikke god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert du blir smittet selv om din familie er det. Jeg har vært sammen med folk med korona i 1 måned, min familie har hatt korona og mine venner. Jeg har klart å holde meg frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 12.3.2022 den 12.27):

Er det flere som har det her? Kan man da også føle seg avflatet eller er det pga medisinen? Ellers har jeg vanskelig for å komme i gang med ting, mangler initiativ og driv til å gjøre noe. Tror ikke jeg klarer å presse meg til å gå tur i dag, er som limt til sofaen. 

Det er nettopp dette som er negative symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
kupton skrev (21 minutter siden):

Det er nettopp dette som er negative symptomer.

Ok. Så går jeg rundt og innbiller meg at jeg har corona i tillegg, men det er vel normalt når man har to med det i huset. Håper enda jeg slipper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 12.3.2022 den 12.27):

Er det flere som har det her? Kan man da også føle seg avflatet eller er det pga medisinen? Ellers har jeg vanskelig for å komme i gang med ting, mangler initiativ og driv til å gjøre noe. Tror ikke jeg klarer å presse meg til å gå tur i dag, er som limt til sofaen. 

Kjenner meg veldig godt igjen i din beskrivelse av å mangle initiativ og driv. Det kjennes som å gå i motvind. Jeg vet ikke om dette er på grunnen av medisiner eller om det er den psykiske tilstanden.

PS: Håper du slipper unna corona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
bibben skrev (1 time siden):

Kjenner meg veldig godt igjen i din beskrivelse av å mangle initiativ og driv. Det kjennes som å gå i motvind. Jeg vet ikke om dette er på grunnen av medisiner eller om det er den psykiske tilstanden.

PS: Håper du slipper unna corona!

Ja noen ganger tenker at det er som å gå i vann, det er tungt. Kupton mente jo det var negative symptomer. 

Jo takk, men spørs om jeg slipper unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fionys skrev (4 timer siden):

Det er ikke sikkert du blir smittet selv om din familie er det. Jeg har vært sammen med folk med korona i 1 måned, min familie har hatt korona og mine venner. Jeg har klart å holde meg frisk. 

Å så godt å høre,håper jeg og slipper unna da. Er jo lov å håpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...