Gå til innhold

Mistet førerkortet for andre gang

Anbefalte innlegg

Knulleguden666

Mistet førerkortet første gang 1 januar 2021 og for 8 dager siden mistet jeg førerkortet igjen etter å ha kjørt forbi en sivil politibil i Gjøvik. Skrev om det på kvinneguiden, var veldig aktiv der men har blitt permanent utestengt der bla at jeg er imot koronavaksinen. 

Har mistet lappen men hvor lenge det blir blir opptil retten å bedømme eller en politijurist så vidt jeg forsto… hvor lang tid må jeg forvente at jeg er uten sertifikat? Får jeg høyere straff nå pga jeg har mistet lappen tidligere? Da mistet jeg for øvrig lappen på urettferdig vis, denne gangen var det hvertfall mer rettferdig. Ble målt til 135 i 80 sonen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465621-mistet-f%C3%B8rerkortet-for-andre-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liviane
Knulleguden666 skrev (35 minutter siden):

Mistet førerkortet første gang 1 januar 2021 og for 8 dager siden mistet jeg førerkortet igjen etter å ha kjørt forbi en sivil politibil i Gjøvik. Skrev om det på kvinneguiden, var veldig aktiv der men har blitt permanent utestengt der bla at jeg er imot koronavaksinen. 

Har mistet lappen men hvor lenge det blir blir opptil retten å bedømme eller en politijurist så vidt jeg forsto… hvor lang tid må jeg forvente at jeg er uten sertifikat? Får jeg høyere straff nå pga jeg har mistet lappen tidligere? Da mistet jeg for øvrig lappen på urettferdig vis, denne gangen var det hvertfall mer rettferdig. Ble målt til 135 i 80 sonen

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du lurer på, men jeg lurer fælt på hva som gikk gjennom hodet ditt da du valgte deg det nicket? Og bare et tankekors; er ikke sikkert at du får knullet så mye om du skulle få Covid -du som ikke en gang er vaksinert! (Ja, det er absolutt noe å tenke på..  ;) )

Endret av Liviane
Knulleguden666
Liviane skrev (5 minutter siden):

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du lurer på, men jeg lurer fælt på hva som gikk gjennom hodet ditt da du valgte deg det nicket? Og bare et tankekors; er ikke sikkert at du får knullet så mye om du skulle få Covid -du som ikke en gang er vaksinert! (Ja, det er absolutt noe å tenke på..  ;) )

Det spørsmålet har jeg fått svært mange ganger på kvinneguiden, jeg het det samme der 😉 grunnen for det er at jeg rett og slett knuller som en gud og har veldig lett tilgang til jenter. Jeg har fått knullet mye også siden koronaen kom og har enda ikke vært smittet, så det går helt fint 👍🏻 Det eneste er at jeg har mistet litt tilgang til enkelte jenter pga de er imot slike som meg som er uvaksinert og ikke minst den tiden jeg var uten førerkort i fjor og nå og fremover. Bor i Vang i Valdres så her er man avhengig av bil

Annonse

Knulleguden666
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Det burde du vel ha tenkt på før du kjørte i 135 i 80-sonen? 

Ja burde nok det, men etter jeg mistet den på urettferdig vis første gang ga jeg litt opp. Jeg skulle ikke kjørt så fort men angrer heller ikke på det bortsett fra at jeg mistet lappen… 

Knulleguden666 skrev (6 minutter siden):

Ja burde nok det, men etter jeg mistet den på urettferdig vis første gang ga jeg litt opp. Jeg skulle ikke kjørt så fort men angrer heller ikke på det bortsett fra at jeg mistet lappen… 

Hadde vært interessant å vite hva det "urettferdige viset" er, men du trenger ikke fortelle det om du ikke vil altså. :)

Knulleguden666
Lillemus skrev (2 timer siden):

Hadde vært interessant å vite hva det "urettferdige viset" er, men du trenger ikke fortelle det om du ikke vil altså. :)

Det skal du selvfølgelig få vite. Det var pga leking/trening på en øde parkeringsplass ved Beitostølen. Litt sladding osv så plutselig kom snuten, da var moroa brått slutt 

Knulleguden666 skrev (48 minutter siden):

Det skal du selvfølgelig få vite. Det var pga leking/trening på en øde parkeringsplass ved Beitostølen. Litt sladding osv så plutselig kom snuten, da var moroa brått slutt 

Jeg kan være enig i at det er litt drøyt å miste lappen for litt sladding på en plass der ingen andre oppholder seg, men reglene er nå sånn.

On 3/12/2022 at 4:48 PM, Knulleguden666 said:

Du må regne med fengselsstraff (30 dager?) og bot, avhengig av hvor det skjedde og hvordan forbikjøringen ble foretatt. 

Ellers så hjelper det å slutte å tro på at du både kjører og knuller som en gud, så slipper du problemer. Neppe god til noe av det

Endret av mrxx

Annonse

AnonymBruker
Knulleguden666 skrev (På 12.3.2022 den 16.48):

Har du lav IQ?

Anonymkode: de514...97f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...