Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Jeg har en sårbarhet med personlighetsforstyrrelsen min det vet jeg. Jeg kommer nok ikke til å drikke hver helg heller. Kanskje i noen perioder, så kommer jeg sikkert til å ha perioder hvor jeg ikke drikker. Jeg skal være forsiktig. 

Jeg hadde bare så lyst til å utvide repertoaret litt og få smake på andre viner enn dem jeg får i halvflasker. Kanskje begynne en vindagbok hvor jeg bor bedre kjent med hva jeg liker og ikke liker så godt.

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne kjøpe hele vinflasker innimellom.  Hvis du har lyst å prøvesmake vin så kan du begynne med vinkurs og se om det vekker interesse.  Vinsmakere er ikke de som drikker mest, og det kan gjøre deg godt med en hobby.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465624-alkohol/page/2/#findComment-4084061
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (32 minutter siden):

Jeg har en sårbarhet med personlighetsforstyrrelsen min det vet jeg. Jeg kommer nok ikke til å drikke hver helg heller. Kanskje i noen perioder, så kommer jeg sikkert til å ha perioder hvor jeg ikke drikker. Jeg skal være forsiktig. 

Jeg hadde bare så lyst til å utvide repertoaret litt og få smake på andre viner enn dem jeg får i halvflasker. Kanskje begynne en vindagbok hvor jeg blir bedre kjent med hva jeg liker og ikke liker så godt.

Skjønner det. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465624-alkohol/page/2/#findComment-4084065
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...