Gå til innhold

Folk blir utestengt fra kvinneguiden på livstid fordi de er imot koronavaksinen😂

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antivaxxerne er sjelden bare det. De er ofte hyperaktive med anti vax påstander, feilinformasjon, skremsel, sutring, løgner, osv, osv. De er fullstendig likegyldig hvilken plattform de sprer dette på, og dukker opp i alle fora. Gjerne helt utenfor det som ellers diskuteres.

Siden de vaksinerte regjerer så kan vi lett hive ut sånne som driver med dette. Bra er det.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Snakk om ytringsfrihet. 

Anonymkode: e11a1...a37

Private aktører har ikke plikt til å publisere din ytring. Det er ikke det som menes med ytringsfrihet.

Annonse

Worriesome Plenty 2

Men du hva tenker du på når du kaller deg knulleguden på ett helseforum? Mangler du sosiale antenner? Det er jo dårlig forenlig med å være en fuckboy? Eller tar jeg feil?

Endret av Admin
Ryddet for slettet sitat. Admin
Knulleguden666
Worriesome Plenty 2 skrev (19 minutter siden):

Men du hva tenker du på når du kaller deg knulleguden på ett helseforum? Mangler du sosiale antenner? Det er jo dårlig forenlig med å være en fuckboy? Eller tar jeg feil?

Det er et navn jeg har blitt kjent med og dermed bruker. Jeg mangler ingen sosiale antenner men er heller ikke en vanlig A4 person og ønsker på ingen måte å være det. Hvorforer det dårlig forenelig å være en fuckboy på et slikt forum? Jeg sjekker meg altså for kjønnssykdommer jevnlig og spesielt etter nye personer jeg ikke har hatt meg med før. Menn holder jeg meg langt unna så farene er ikke så store 😎 

jeg er dog ikke en fuckboy som lyver for kvinnene, jeg sier hva jeg er ute etter, løgn og kødde med kvinners følelser er jeg sterkt imot. Jeg er bare ikke en monogam person og vil bytte hele tiden, det gir en helt annen spenning enn det samme gang etter gang, det å binde seg til en person gir meg nærmest angst 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Snakk om ytringsfrihet. 

Anonymkode: e11a1...a37

Det som ofte slår meg, for eller mot vaksine (og mye annet i denne verden) er at det er MÅTEN det diskuteres på ... ikke HVA man diskuterer. 

Anonymkode: a3f3f...e27

AnonymBruker
Støtter truseløse damer skrev (3 timer siden):

Der kan dere se hvor ubrukelig KG er og hvor lite som skal til for bli utestengt   ...    Trenger ikke si mer..  

Rart at jeg kan ha meninger som strider mot andres både støtt og stadig, men i løpet av 20 år på nett har jeg aldri blitt utestengt noe sted. 

Anonymkode: a3f3f...e27

Gjest Liviane
Knulleguden666 skrev (26 minutter siden):

Det er et navn jeg har blitt kjent med og dermed bruker. Jeg mangler ingen sosiale antenner men er heller ikke en vanlig A4 person og ønsker på ingen måte å være det. Hvorforer det dårlig forenelig å være en fuckboy på et slikt forum? Jeg sjekker meg altså for kjønnssykdommer jevnlig og spesielt etter nye personer jeg ikke har hatt meg med før. Menn holder jeg meg langt unna så farene er ikke så store 😎

jeg er dog ikke en fuckboy som lyver for kvinnene, jeg sier hva jeg er ute etter, løgn og kødde med kvinners følelser er jeg sterkt imot

Jeg er bare ikke en monogam person og vil bytte hele tiden, det gir en helt annen spenning enn det samme gang etter gang, det å binde seg til en person gir meg nærmest angst 

Det virker som om du har mental modenhet forenlig med en alder 16 til 20 år. 

Jeg mener ikke at monogami bør være det rette for alle, men har du tenkt noe over at du kanskje blir mer uattraktiv etter hvert som du  blir eldre? Ikke nødvendigvis utseendemessig, men mest på bakgrunn av det faktum at du har ligget med så mange. Tror uansett at din tid som fuckboy etter hvert går ut. Det mest vanlige er tross alt at jenter og gutter som etter hvert blir modne kvinner og menn vil slå seg til ro og etablere seg i et fast forhold. Da kan du lett ende opp ensom, og det kan man også få angst av. 

Endret av Liviane
Knulleguden666
Liviane skrev (24 minutter siden):

Det virker som om du har mental modenhet forenlig med en alder 16 til 20 år. 

Jeg mener ikke at monogami bør være det rette for alle, men har du tenkt noe over at du kanskje blir mer uattraktiv etter hvert som du  blir eldre? Ikke nødvendigvis utseendemessig, men mest på bakgrunn av det faktum at du har ligget med så mange. Tror uansett at din tid som fuckboy etter hvert går ut. Det mest vanlige er tross alt at jenter og gutter som etter hvert blir modne kvinner og menn vil slå seg til ro og etablere seg i et fast forhold. Da kan du lett ende opp ensom, og det kan man også få angst av. 

Jeg lever godt med andres meninger om mental modenhet på 16-20 år 👍 selv er jeg nå straks 30 år og har ikke mistet attraktiviteten enda hverken på utseendet eller det å ha ligget med så mange. Alder for meg er også bare et tall, så med årene hvis mange av de jeg nå ligger med får en partner er det bare å gå litt med på alderen til kvinnene så lenge de er over 18 år spiller det ingen roll for meg. Når jeg har rukket å bli 30 så blir det nok ikke bråstopp nå heller 😎

Annonse

Worriesome Plenty 2
Knulleguden666 skrev (4 timer siden):

jeg er dog ikke en fuckboy som lyver for kvinnene, jeg sier hva jeg er ute etter, løgn og kødde med kvinners følelser er jeg sterkt imot. Jeg er bare ikke en monogam person og vil bytte hele tiden, det gir en helt annen spenning enn det samme gang etter gang, det å binde seg til en person gir meg nærmest angst 

Jeg vet ikke om det er en kjønnsgreie, men hadde jeg blitt sammen med eller kunne ligget med en dame som lå med halve bygda og bygdene rundt ville jeg takket nei. For meg er promiskuitet turn-off. Kanskje jenter er annerledes. Men tough luck med å miste lappen da, hvis du allerede har luktet på rosene i Vang ;)

UtakknemligDiva
Støtter truseløse damer skrev (På 13.3.2022 den 11.18):

Der kan dere se hvor ubrukelig KG er og hvor lite som skal til for bli utestengt   ...    Trenger ikke si mer..  

og slik blir snart hele verden om folk fortsetter å lystre som piskede slaver. For det er det alt for mange som gjør. Til slutt ender vi med å registrere oss for å gi inn på en butikk også og alt kommer snart til å ta en evighet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...