Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilken farge har du mellom kjøkkenskapene? Trenger ikke være fliser.

Jeg skal flytte til en plass hvor det er veldig stygge røde fliser på kjøkkenet. De er ruglete så jeg tenker at plastfliser fra feks Lindas dekor ikke vil fungere, så da er løsningen å male.

Klarer ikke å bestemme meg for farge. Kjøkkendørene er mørke brune (tre) Hvitevarer er stål og vasken svart.

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465732-fliser-p%C3%A5-kj%C3%B8kken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Jeg skal flytte til en plass hvor det er veldig stygge røde fliser på kjøkkenet. De er ruglete så jeg tenker at plastfliser fra feks Lindas dekor ikke vil fungere, så da er løsningen å male.

Klarer ikke å bestemme meg for farge. Kjøkkendørene er mørke brune (tre) Hvitevarer er stål og vasken svart.

Noen tips?

Her er det svart men hvite striper, hvitt kjøkken. 

Fru2020 skrev (1 time siden):

Noen tips?

Våre fliser er fra det glade 80-tall med noen dekorfliser og greier... 🤮 Men gidder jeg mase meg til å få gjort noe med dem? Nope.

lyseblå skrev (1 time siden):

Har gråe fliser. Kjøkkenskapene er hvite og benkeplaten også grå. Hvilke farger vurderer du? 

Jeg vurderer egentlig hvitt, grått eller svart. Hvis jeg skulle kjøpe slike plastfliser fra Lindas dekor hadde det blitt svart.

Fru2020 skrev (27 minutter siden):

Jeg vurderer egentlig hvitt, grått eller svart. Hvis jeg skulle kjøpe slike plastfliser fra Lindas dekor hadde det blitt svart.

Ser for meg at alle de fargene hadde passet godt, vet ikke helt hva jeg ville valgt selv. 

Annonse

Fru2020 skrev (32 minutter siden):

Hvis du velger svart så tenk på at du må ha god belysning under overskapene, det sluker mye lys. Jeg er i alle fall avhengig av godt arbeidslys.

Lillemus skrev (1 time siden):

Hvis du velger svart så tenk på at du må ha god belysning under overskapene, det sluker mye lys. Jeg er i alle fall avhengig av godt arbeidslys.

Det hadde jeg ikke tenkt på. Har ikke peiling på belysning, men det er et vindu der så det blir iallefall dagslys

Fru2020 skrev (12 minutter siden):

Det hadde jeg ikke tenkt på. Har ikke peiling på belysning, men det er et vindu der så det blir iallefall dagslys

Men det hjelper ganske lite om du står foran kjøkkenbenken mot der det ikke er vindu, men svarte fliser. Det blir mørkt, men noen liker jo det og noen har kjøkkenet for at det skal være fint, men lager nesten ikke mat selv.

Lillemus skrev (1 time siden):

Men det hjelper ganske lite om du står foran kjøkkenbenken mot der det ikke er vindu, men svarte fliser. Det blir mørkt, men noen liker jo det og noen har kjøkkenet for at det skal være fint, men lager nesten ikke mat selv.

Hehe jeg lager veldig sjeldent mat. Jeg har levd på Fjordland siden jeg ble syk. Men jeg tenkte jeg ikke skulle ta med meg mikroen til det nye huset så da må jeg faktisk lage mat. Grugleder meg.

Annonse

hattifnattus
Fru2020 skrev (53 minutter siden):

Hehe jeg lager veldig sjeldent mat. Jeg har levd på Fjordland siden jeg ble syk. Men jeg tenkte jeg ikke skulle ta med meg mikroen til det nye huset så da må jeg faktisk lage mat. Grugleder meg.

Kanskje du oppdager en ny hobby? Matlaging synes i hvert fall jeg kan være ganske mediterende :)

Moren min hater å lage mat, og har alltid gjort det. Litt morsomt at hun nå har fått to døtre som nærmest bor på kjøkkenet 😆

hattifnattus skrev (12 minutter siden):

Kanskje du oppdager en ny hobby? Matlaging synes i hvert fall jeg kan være ganske mediterende :)

Moren min hater å lage mat, og har alltid gjort det. Litt morsomt at hun nå har fått to døtre som nærmest bor på kjøkkenet 😆

Jeg likte å lage mat før i tiden, for traumene ble for mange og heftige. Håper at matglede kan komme tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...