Gå til innhold

Er jeg rar når jeg ikke har noe møbel hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leier rom i bofelleskap og har bare seng og skap. Så når jeg er hjemme sitter jeg i senga eller på enden av senga. 
Ser på stoler, tepper og små bord, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha. Tenker også på at jeg en gang skal flytte og det med å montere og frakte.. hjelp meg? :) 

Anonymkode: a1ada...5b8

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok

Her har du to litt forskjellige spørsmål. 
Det ene er om du er rar fordi du ikke har møbler og det andre virker å være hjelp til å bestemme deg for hvilke møbler du skal ha? 

Hvis du hadde sittet i et hus/leilighet etc uten et eneste møbel så hadde det hvert noe merkelig. Men du forteller at du bor i bofelleskap og har seng og skap på rommet - ergo har du møbler. 
Jeg har også bodd i bofelleskap for mange år siden med kun seng og skap på rommet. 

Ellers kan det være praktisk med sofa/en god stol og et lite bord samt seng og skap. Noen vil ha mer og noen vil ha lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...