Gå til innhold

Noen som er våken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Ikke her heller, men jeg legger meg sjeldent før 01.

Jeg har egentlig leggetid kl 22 men sovner ikke før langt utpå natta uansett så i dag gidder jeg ikke stresse med det. 
Hva driver du med en søndagskveld da?

Annonse

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (20 minutter siden):

Jeg har egentlig leggetid kl 22 men sovner ikke før langt utpå natta uansett så i dag gidder jeg ikke stresse med det. 
Hva driver du med en søndagskveld da?

Jeg gjør vasker opp  Du fa?

Endret av hipohopp2022
hipohopp2022 skrev (16 minutter siden):

Fin rutine. Jeg har lakenskrekk😅

Jeg har det tungt på kveldene så foretrekker tidlig kveld. Pluss at det er veldig viktig at jeg har en stabil døgnrytme for å være mest mulig stabil. Mest mtp depresjon siden det er hva jeg sliter mest med, men også mtp å forebygge hypomani. 

hipohopp2022
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg har det tungt på kveldene så foretrekker tidlig kveld. Pluss at det er veldig viktig at jeg har en stabil døgnrytme for å være mest mulig stabil. Mest mtp depresjon siden det er hva jeg sliter mest med, men også mtp å forebygge hypomani. 

Jeg har det og tungt på kveldene.. og stresser dersom jeg ligger time for time og ikke får sove. Ellers er jeg som deg og står opp til fast tid hver morgrn som 06-07. Også på 2-3-4-5 timer søvn og da sover jeg litt på ettermiddagen 

Endret av hipohopp2022

Annonse

hipohopp2022 skrev (6 minutter siden):

Jeg har det og tungt på kveldene.. og stresser dersom jeg ligger time for time og ikke får sove. Ellers er jeg som deg og står opp til fast tid hver morgrn som 06-07. Også på 2-3-4-5 timer søvn og da sover jeg litt på ettermiddagen 

Lurt med god døgnrytme. Jeg unngår å sove på ettermiddagen for det gjør det bare verre å sovne på kvelden igjen. 

Lykke til med oppstart av Remeron. :)

hipohopp2022
Glitter skrev (18 minutter siden):

Lurt med god døgnrytme. Jeg unngår å sove på ettermiddagen for det gjør det bare verre å sovne på kvelden igjen. 

Lykke til med oppstart av Remeron. :)

Takk. Er spent. Aldri brukt noe tabletter før utenom Paracet ved behov. 

hattifnattus
hipohopp2022 skrev (29 minutter siden):

Begynner på remeron i dag. Blir spennende. Økt søvn oh matlyst er visste bivirkninger 

Lykke til! Jeg gikk selv på Remeron for noen år siden og det er vanlig å bli veldig trøtt og få en slags hangover dagen etter i tilvenningsperioden :)

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Så da sluttet du? Jeg får det pga bivirkningene skal fremme søvn og øke matlyst 

Ja, etterhvert. Behandlere ønsket at jeg skulle stå på den en stund for å se om det virket. Endte opp med å gå på den ett år. 
Jeg fikk den for søvn og depresjon. 

Håper den virker for deg :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...