Gå til innhold

Remeron og 1 glass vin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hipohopp2022
Glitter skrev (4 minutter siden):

Synes ikke du skal drikke alkohol i det hele tatt før du har kommet deg opp i vekt. 

I alle fall bør du snakke med legen først, men jeg vil tro det ikke er bra med så alvorlig undervekt.

… det er ganske mye kalorier i alkohol! 

hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

… det er ganske mye kalorier i alkohol! 

Ja, men det er alkohol i alkohol. Det kan være veldig hardt for en veldig undervektig kropp. 

Det er jo mat du må spise for å tilføre mer kcal. 

Snakk med legen din før du tar et glass. Det er bare det jeg sier.

hipohopp2022
Glitter skrev (10 timer siden):

Ja, men det er alkohol i alkohol. Det kan være veldig hardt for en veldig undervektig kropp. 

Spiser jo mat!! 

hipohopp2022
Glitter skrev (10 timer siden):

Men du svarte ikke på spørsmålet 

Annonse

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Spiser jo mat!! 

Har ikke sagt at du ikke spiser. Det var bare et svar til ditt argument om at det er jo kcal I alkohol. 

Til spørsmålet så skal man være forsiktig med alkohol og diverse medikamenter. For mange går det helt fint, men akkurat i oppstarten hvor hjernen blir utsatt for noe ukjent så burde du la det være. Mange blir mer ustabil i oppstartsfasen av medikamenter. 

Hva med å heller lage en deilig iskaffe? 

Endret av Glitter
hipohopp2022
Glitter skrev (7 minutter siden):

Har ikke sagt at du ikke spiser. Det var bare et svar til ditt argument om at det er jo kcal I alkohol. 

Til spørsmålet så skal man være forsiktig med alkohol og diverse medikamenter. For mange går det helt fint, men akkurat i oppstarten hvor hjernen blir utsatt for noe ukjent så burde du la det være. Mange blir mer ustabil i oppstartsfasen av medikamenter. 

Hva med å heller lage en deilig iskaffe? 

Er zombie… føler jeg går i søvne. Prøver intenst og holde meg våken…. Liker ikke iskaffe. 

hattifnattus
Glitter skrev (38 minutter siden):

Ja, det mener jeg er vanlig ved oppstart av remeron. Finn noe annet du liker da. :)

Det er vanlig ja. Jag gikk på den medisinen i et par år og jeg husker de første ukene så var jegfullstendig zombie og sovet av til og med på skolen 🙈

Det går heldigvis over, man må bare ta tiden til hjelp :)

hattifnattus skrev (17 minutter siden):

Det er vanlig ja. Jag gikk på den medisinen i et par år og jeg husker de første ukene så var jegfullstendig zombie og sovet av til og med på skolen 🙈

Det går heldigvis over, man må bare ta tiden til hjelp :)

Ja. Sånn hadde jeg det med Truxal. 😛

Annonse

hattifnattus
hipohopp2022 skrev (5 minutter siden):

Klarer ikke å holde meg våken lenger. Så kvalm uvel og uendelig trøtt

Sov litt du. Du kommer til å trenge det i tilvenningsperioden og er er helt lov. Dette blir bedre når kroppen din har blitt vant til medisinen ❤️ 

hipohopp2022
hattifnattus skrev (8 timer siden):

Sov litt du. Du kommer til å trenge det i tilvenningsperioden og er er helt lov. Dette blir bedre når kroppen din har blitt vant til medisinen ❤️ 

Sovet bort hele dagen… mer eller mindre.. håper ikke det blir sånn i morgen og… da må jeg døgne. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...