hipohopp2022 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2022 Eva Sofie skrev (26 minutter siden): Nåja... Jeg har ikke alltid vært så konstruktiv og i blant kan jeg dukke ned i mine ukonstruktive kaninhull og bli temmelig uhensiktsmessig i tankegangen - men jeg skriver sjelden om det her på forumet... Jeg vil kanskje tro du selv kjenner til at det er lettere å veilede andre enn det er å selv følge dine egne råd Jeg har gjort og tenkt altfor mye dumt - et sted må jo erfaringene og tankene komme fra Men om man senere kan ta lærdom av tunge tanker, er det en egenverdi i de også... Det er min tankegang når jeg møter på motstand og sykdom. Men jeg er glad for at du føler at det jeg har rablet ned har vært til litt hjelp i det minste. Da er det verdt mye for min del. Her på forumet er vi alle i samme båt. Vi svarer ut ifra egen erfaring basert på realkompetanse (livskompetanse). Ingen her har lov til å opptre i rollen av noen fagperson, men om en kan noe innen et emne kan en jo bruke det som grunnlag for svaret sitt. Levd liv og den som selv har skoen på kan sitte på en annen type kompetanse enn faglig kompetanse og sammen kan de utfylle hverandre godt. Men som erfaringsformidlere, som vi er her på forumet, er det viktig å forsøke å ikke trå over sine grenser... Men å være medmenneske er aldri galt. Det er bra. Finn Skårderud er en av landets fremste psykiatere på spiseforstyrrelser og har hatt den tittelen i et par tiår - om ikke lenger. Kanskje du også kan være så raus i dag å tillate kroppen og hodet ditt å hvile litt også - du trenger det. Bare en liten time? Gitt det du har fortalt, kan det være at du er flink til å ignorere kroppens signaler og behhov av kanskje flere årsaker. Jeg må hvile litt selv akkurat nå. Da er podcast en flott ting Jeg kommer til å tenke på deg i morgen. Om du vil, kan du gi en lyd om hvordan det går med deg i morgen (ev. på p.m.), men helt opp til deg selv. Ikke gjør det om du selv ikke føler for det. Det er dine helseopplysninger som strengt tatt ingen andre har noe med... svarer deg senere❤️ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4086885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2022 Eva Sofie skrev (2 timer siden): Nåja... Jeg har ikke alltid vært så konstruktiv og i blant kan jeg dukke ned i mine ukonstruktive kaninhull og bli temmelig uhensiktsmessig i tankegangen - men jeg skriver sjelden om det her på forumet... Jeg vil kanskje tro du selv kjenner til at det er lettere å veilede andre enn det er å selv følge dine egne råd Jeg har gjort og tenkt altfor mye dumt - et sted må jo erfaringene og tankene komme fra Men om man senere kan ta lærdom av tunge tanker, er det en egenverdi i de også... Det er min tankegang når jeg møter på motstand og sykdom. Men jeg er glad for at du føler at det jeg har rablet ned har vært til litt hjelp i det minste. Da er det verdt mye for min del. Her på forumet er vi alle i samme båt. Vi svarer ut ifra egen erfaring basert på realkompetanse (livskompetanse). Ingen her har lov til å opptre i rollen av noen fagperson, men om en kan noe innen et emne kan en jo bruke det som grunnlag for svaret sitt. Levd liv og den som selv har skoen på kan sitte på en annen type kompetanse enn faglig kompetanse og sammen kan de utfylle hverandre godt. Men som erfaringsformidlere, som vi er her på forumet, er det viktig å forsøke å ikke trå over sine grenser... Men å være medmenneske er aldri galt. Det er bra. Finn Skårderud er en av landets fremste psykiatere på spiseforstyrrelser og har hatt den tittelen i et par tiår - om ikke lenger. Kanskje du også kan være så raus i dag å tillate kroppen og hodet ditt å hvile litt også - du trenger det. Bare en liten time? Gitt det du har fortalt, kan det være at du er flink til å ignorere kroppens signaler og behhov av kanskje flere årsaker. Jeg må hvile litt selv akkurat nå. Da er podcast en flott ting Jeg kommer til å tenke på deg i morgen. Om du vil, kan du gi en lyd om hvordan det går med deg i morgen (ev. på p.m.), men helt opp til deg selv. Ikke gjør det om du selv ikke føler for det. Det er dine helseopplysninger som strengt tatt ingen andre har noe med... Dine innlegg har betydd og vært ganske meningsfulle for meg❤️ At du har latt meg få lov til å bruke min tid til å være ‘i det’ uten å dømme meg, kritisere eller komme med fasiten. Din erfaring og det du har delt har jeg også satt stor pris på. Vi har alle vår historie, Og med det så velger vi våre veier å gå. Noen ting håndterer man bedre enn andre. Jeg hadde aldri trodd at denne tråden skulle få stort engasjement da jeg startet den. Det begynte jo bare med noen få setninger om at jeg hadde brutt avtalen med legen. Har bestilt boken nå til min nærmeste butikk og ser frem til å ta fatt i den. Har brukt dagen i dag på å tenke, og reflektere i meg selv hvor mye jeg ønsker å dele videre med andre / offentlig. Da dette er en svært vanskelig situasjon har jeg kommet frem at jeg ikke ønsker og dele en evt innleggelse i morgen. Jeg kommer med noen innlegg her og der om veien videre men ikke i denne tråden. Men hver og en av dere som har brukt tid på og svare meg setter jeg stor pris på❤️ Nå kan det bare gå en vei, Og det er fremover🙂 Takk Eva Sofie spesielt for ditt engasjement og støtte❤️ Og at du har holdt ut med meg. Jeg kommer kanskje til å skrive til deg på pm☘️ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4086899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 hipohopp2022 skrev (2 timer siden): svarer deg senere❤️ blei du innlagt eller slapp du? Anonymkode: 2a965...552 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4086909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): blei du innlagt eller slapp du? Anonymkode: 2a965...552 Jeg kommer ikke til å dele det med deg. Hovmod står for fall… kjøp deg et se og hør i stedet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4086952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 hipohopp2022 skrev (2 timer siden): Jeg kommer ikke til å dele det med deg. Hovmod står for fall… kjøp deg et se og hør i stedet! Det er jo du som blottlegger deg selv her inne. Anonymkode: 2a965...552 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4086992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo du som blottlegger deg selv her inne. Anonymkode: 2a965...552 Jepp, og nå får du ikke mer info! 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4086994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 hipohopp2022 skrev (På 31.3.2022 den 19.24): Dine innlegg har betydd og vært ganske meningsfulle for meg❤️ At du har latt meg få lov til å bruke min tid til å være ‘i det’ uten å dømme meg, kritisere eller komme med fasiten. Din erfaring og det du har delt har jeg også satt stor pris på. Vi har alle vår historie, Og med det så velger vi våre veier å gå. Noen ting håndterer man bedre enn andre. Jeg hadde aldri trodd at denne tråden skulle få stort engasjement da jeg startet den. Det begynte jo bare med noen få setninger om at jeg hadde brutt avtalen med legen. Har bestilt boken nå til min nærmeste butikk og ser frem til å ta fatt i den. Har brukt dagen i dag på å tenke, og reflektere i meg selv hvor mye jeg ønsker å dele videre med andre / offentlig. Da dette er en svært vanskelig situasjon har jeg kommet frem at jeg ikke ønsker og dele en evt innleggelse i morgen. Jeg kommer med noen innlegg her og der om veien videre men ikke i denne tråden. Men hver og en av dere som har brukt tid på og svare meg setter jeg stor pris på❤️ Nå kan det bare gå en vei, Og det er fremover🙂 Takk Eva Sofie spesielt for ditt engasjement og støtte❤️ Og at du har holdt ut med meg. Jeg kommer kanskje til å skrive til deg på pm☘️ Lykke til videre - fremover Dette klarer du å stå i sammen med dine hjelpere. Bruk styrken din riktig. Du er sterk. Reflekter over tittelen i boken til Finn Skårderud - den er nokså slående... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4087271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 2. april 2022 Forfatter Del Skrevet 2. april 2022 Eva Sofie skrev (27 minutter siden): Lykke til videre - fremover Dette klarer du å stå i sammen med dine hjelpere. Bruk styrken din riktig. Du er sterk. Reflekter over tittelen i boken til Finn Skårderud - den er nokså slående... Takk. Jeg skrev en pm til deg☘️ Det går nok bra tilslutt. Gleder meg til å lese i boken. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465766-en-dum-liten-tur/page/7/#findComment-4087276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.