Gå til innhold

Litt forandringer i forumet

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke 100% hvordan det blir enda, men siden jeg har en ganske åpen tone med dere sier jeg ifra om det jeg vet. Story House Egmont eier ett forum som heter fitnessbloggen, veldig treningsretta og rimelig dødt bortsett fra noen få faste etter at de gikk fra å ha artikler til å kun bli forum (så litt som her). De ønsker å få litt mer liv her inne (og kanskje eksperter igjen på lang sikt) så disse vil bli slått sammen etterhvert.

Så ikke egentlig en stor forandring pr nå, men jeg ville bare si ifra så dere ikke sitter her en dag og lurer på hva som har skjedd. Sammenslåingen skal mest trolig skje en gang før sommeren, men når det blir vet jeg ikke enda. Dere vil få beskjed i forveien for jeg regner med forumet får litt nedetid pga det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465789-litt-forandringer-i-forumet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Admin skrev (43 minutter siden):

Jeg vet ikke 100% hvordan det blir enda, men siden jeg har en ganske åpen tone med dere sier jeg ifra om det jeg vet. Story House Egmont eier ett forum som heter fitnessbloggen, veldig treningsretta og rimelig dødt bortsett fra noen få faste etter at de gikk fra å ha artikler til å kun bli forum (så litt som her). De ønsker å få litt mer liv her inne (og kanskje eksperter igjen på lang sikt) så disse vil bli slått sammen etterhvert.

Så ikke egentlig en stor forandring pr nå, men jeg ville bare si ifra så dere ikke sitter her en dag og lurer på hva som har skjedd. Sammenslåingen skal mest trolig skje en gang før sommeren, men når det blir vet jeg ikke enda. Dere vil få beskjed i forveien for jeg regner med forumet får litt nedetid pga det.

Spennende! 

AnonymBruker

Enda et treningsforum og enda mer fokus på trening, kosthold og sunnhet?

Synes heller det bør investeres mer i psykisk helsearbeid. Finnes det ikke noe annet sted Egmont eier som fokuserer på psykisk helse enn et lite underforum her inne? Kanskje på tide da? Psykisk god helse er også sunnhet. 

Anonymkode: c7c41...7dc

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes heller det bør investeres mer i psykisk helsearbeid. Finnes det ikke noe annet sted Egmont eier som fokuserer på psykisk helse enn et lite underforum her inne? Kanskje på tide da? Psykisk god helse er også sunnhet. 

DOL er minst 80% psykiatri.

Bare klikk på "siste innlegg" og se på trådene.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei .. er det et problem for deg?

Nei, Det er bare du som lager et problem her.

"Psykiatri" har over 10x flere innlegg enn "Trening og kosthold"

Enda klager du på at det skal bli "enda et" treningsforum og savner mer psykiatri,

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Okei .. er det et problem for deg?

Nei, jeg har ikke innleggene fra psykiatri på min "siste innleggs-liste", om du synes det blir for mye trening og kosthold så kan du bare blokkere innlegg derfra du også. :) 

AnonymBruker
Grendel skrev (10 minutter siden):

Nei, Det er bare du som lager et problem her.

"Psykiatri" har over 10x flere innlegg enn "Trening og kosthold"

Enda klager du på at det skal bli "enda et" treningsforum og savner mer psykiatri,

Et poeng var å få frem at psykisk helse også er helse. Et sunt sinn er like bra om ikke bedre enn en sunn kropp. Det at det er 10 x flere innlegg på psykiatri kontra trening og kosthold sier for meg mer om at behovet for psykiatri temaer er stort og større enn behovet for trening og kosthold som tema.

Planen er mer fokus på helse generelt. Aktiviteten på fitnessbloggen er utrolig lav, og som oftest kun ett innlegg i uka kanskje. DOL er så og si kun psykatri, det er minimalt av aktivitet på de andre underforumene.

AnonymBruker
Admin skrev (6 minutter siden):

Planen er mer fokus på helse generelt. Aktiviteten på fitnessbloggen er utrolig lav, og som oftest kun ett innlegg i uka kanskje. DOL er så og si kun psykatri, det er minimalt av aktivitet på de andre underforumene.

Da går det jo an å slanke forumet litt da. Feks bare ha tre forum som er psykiatri, trening/kosthold og åpent forum. Åpent forum er stort her det og.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da går det jo an å slanke forumet litt da. Feks bare ha tre forum som er psykiatri, trening/kosthold og åpent forum. Åpent forum er stort her det og.

Det blir nok litt rokkeringer, men jeg starter ikke med det før det blir slått sammen. Det blir nok mer som på Kvinneguiden med hovedkategori og flere underkategorier. Slik at det blir trening og så de forskjellige, fysisk helse og underkategorier der, psykisk helse, og da det meste av det vi har her, samt noen generelle forum.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Et poeng var å få frem at psykisk helse også er helse. Et sunt sinn er like bra om ikke bedre enn en sunn kropp. Det at det er 10 x flere innlegg på psykiatri kontra trening og kosthold sier for meg mer om at behovet for psykiatri temaer er stort og større enn behovet for trening og kosthold som tema.

Det helt topp at det er mye aktivitet på psykiatri.

Det ene går ikke ut over det andre. Tvert om tenker jeg. Derfor ser jeg ikke noe problem i at et forum blir større.

AnonymBruker

Jeg synes det bør fokuseres mer på at trening og kosthold påvirker vår psykiske helse. I mange tilfeller kan trening ha en positivt effekt i behandlingen sammen med andre behandlingsmetoder. 

Anonymkode: aca14...320

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...